Foto opslag.

Profielfoto van Frabans

Frabans op 18 mei 2017 #

Ik gebruik voor mijn ruim 30.000 foto het programma foto’s van Apple. De fotobibliotheek staat in de i cloud drive. Wanneer mijn vriendin, die een ander Apple ID heeft de foto’s wil zien, kan dat alleen maar als ik ze in een map zet die gedeeld wordt en vervolgens haar uitnodig. Ik moet dus elke keer de foto’s naar die map slepen en dat vind ik niet handig. Alle foto’s die zij en ik maken moeten in een map in de cloud komen en met hetzelfde programma te openen zijn op onze computers of iPads. Dat programma hoeft niet perse foto’s te zijn. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Profielfoto van SusanUSA

SusanUSA op 18 mei 2017 #

Volgens mij lukt het al niet om een foto’s-bibliotheek te delen op een netwerk, laat staan in iCloud. Dat komt omdat de bibliotheek wordt gezien als 1 bestand en daar kan je niet tegelijkertijd in werken.

Profielfoto van Frabans

Frabans op 18 mei 2017 #

Dat delen gaat wel, ook op verschillende netwerken, maar het is omslachtig. Ik wil een oplossing zoals hierboven beschreven.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 18 mei 2017 #

Misschien moet je eens naar Google Photos kijken.

Profielfoto van aartjan

aartjan op 18 mei 2017 #

Doe het bijv met Dopbox, die kan veel beter delen.

of met Google Photos, of met Google Drive, of met Stack, of met Flickr.
Bij al die dingen kun je Delen, of je maakt een gedeeld nieuw account wat jullie allebei delen.

Over dit topic

Gestart op 18 mei 2017 door Frabans

Laatste reactie door aartjan

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?