5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ad6922

Foto niet in iCloud van mijn iPhone

Ik had 1000 foto’s in mijn iCloud account, redelijk vreemd want het overgrote deel van de foto’s had ik al gemaakt voordat ik ook maar 1 Apple product had. Om die reden gekeken hoe ik die foto’s kon verwijderen uit mijn iCloud. Weggooien lukt niet, daarom fotostream uit en weer aan gezet. Gevolg: alle foto’s missen in fotostream, dus ook de foto’s die wel zijn gemaakt met Apple producten en die ik op mijn iPad ook nog gewoon zie onder fotostream. Nog vreemder wordt het wanneer ik bij het maken van de foto via de iPhone de foto wel zie in de filmrol, maar niet onder fotostream. En ja, fotostream staat aan op de iPhone, iemand een idee hoe dit op te lossen?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Hij moet ze daarna eerst weer van je iCloud downloaden…
    Ze blijven maar 30 dagen online, maar aangezien ze op de iPad wel te zien zijn in PhotoStream is dat nog niet voorbij…

Bijdrager
    ad6922

Maar een nieuwe gemaakte foto op de iPhone moet toch meteen in fotostream aanwezig zijn en toch niet de in de filmrol als fotostream aanstaat?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik had dit eerst ook toen ik PhotoStream voor het eerst aanzette.
    Als ik een foto maakte kwam hij er niet in, dus toen dacht ik, ik laat het maar uitstaan, en een week later ging ik naar de ?Apple Store, en ik wou het daar vragen.
    Ging ik het aan die ? Man laten zien, zet ik het aan, doet die het gewoon…, dus na een paar keer aan/uit deed die het, en gebruik het nu gewoon nog op mijn iPhone en MBP:)

Bijdrager
    ad6922

Blijkbaar heeft het even tijd nodig voordat foto’s in fotostream komen.

Wat ik nu heb ondervonden is dat foto’s eerst in de filmrol komen en pas later in fotostream, ook al
    fotografeer je als wifi beschikbaar is. Alle foto’s waren na 1 nacht weer in fotostream aanwezig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.