5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Goof

[opgelost] ‘Foto laden mislukt’

Hi,

De laatste foto’s die ik vanmiddag met mijn Iphone (7 plus, ios 12.1.4) heb genomen worden wazig in Foto’s afgebeeld (oudere foto’s zijn nog steeds scherp). Als ik ze wil wijzigen geeft hij aan dat de foto laden mislukt. Dacht dat het wellicht ligt aan de hoeveelheid beschikbare geheugen, maar dat is er nog meer dan voldoende. Als ik de foto’s laad in een fotobewerkingsprogamma (Moldiv) zijn de foto’s wel scherp. Als ik vervolgens de bewerkte foto upload is hij wel scherp in Foto’s.

Voor mij is dit een raadsel! Kan iemand mij helpen om de foto’s weer scherpen te krijgen in de app Foto’s. Alvast hartelijk dank!

Moderator
    Night

Het lijkt erop alsof de thumbnail getoond wordt als foto. Dat zou kunnen wijzen op een corruptie in de Foto’s bibliotheek. Maar hoe je dat op een iPhone eenvoudig zou kunnen fixen…?

Bijdrager
    nnsa

iPhone een keer geforceerd opnieuw opstarten ? (Softreset).

Bijdrager
    Goof

Wat een toptips! Muchas gracias 😃

Na een soft-reset is alles weer scherp. Hoop dat het zo blijft. Vraag me nu af hoe de thumbnail erin komen…

voor nu in ieder geval opgelost!

Moderator
    Night

Een verminkt bibliotheekbestandje… kan altijd gebeuren, ook al zou dat niet mogen kunnen.

Belangrijker is dat het probleem is opgelost voor je. 👍

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.