30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    Reflex

Foto-collage van de verkoop van Tiger op Macned

Op Macned is een foto-reportage te zien van de verkoop van “Tiger” bij Apple-center Rotterdam.

http://www.macned.nl/forum/viewtopic.php?t=3553&sid=6fd00e184dcd96816e826970def176df

Bijdrager
    Zora la rousse

En waarom verbaasd mij dit niet ?

Bijdrager
    Reflex

dat weet ik niet?

Bijdrager
    Zora la rousse

Ik wel. Figuur dat geld teveel heeft.

Bijdrager
    michelvdb
    ”Zora

Ik wel. Figuur dat geld teveel heeft.

Ha, die? Hoeveel zou hij er gekocht hebben?
    Sigaartje erbij…
    :mrgreen: :wink:

Bijdrager
    anton.m

:lol: contstant feest met die meneer.

Bijdrager
    wjgmspeedy

LOL hebben jullie die fotoreportage gezien uit Thailand waar hij de tsunamislachtoffers geholpen heeft? Alleen foto’s van zwembaden, hotels en buffetten. Triest gewoon.

Bijdrager
    mac-84

voordat deze thread off-topic geraakt omdat er nu weer van alles wordt bijgehaald mischien handiger om ff op MacNed te gaan reageren ipv hier. Deze ging dacht ik over de release van TIger bij de Rotterdamse reseller en niet om ff iemand van afstand belachelijk proberen te maken zonder daadwerkelijke feitenkennis..:|
    Zou jij ook niet zo leuk vinden als ze dat bij jou gingen doen.Of wel?

Bijdrager
    Zora la rousse

Over de introductie van Tiger lopen al vele discussie’s, en ik verwacht van een aantal Apple dealers dat zij daar zeker een actie omheen organiseren.
    Wat RW betreft, mijn ervaring met hem is gebaseerd op feiten, en niet op iemand op afstand belachelijk maken.
    Maar voor de rest zie ik niet in waarom er weer een aparte thread over Tiger geopend moet worden.

Bijdrager
    mac-84

Ik had het niet tegen jou hoor Zora anders was er wel gequote.
    IValt wel op dat jij weer als enige gelijk in deze thread(of eigenlijk alle threads waar het in voorkomt) je zwaar negatief uitlaat met sneeren richting iemand waar anderen verder part nog deel aan hebben. Lijkt heel erg op de Jonnes kwestie. Alsof een gesticht wordt opengezet. Prive-oorlogjes handel je maar rechtstreeks met betreffende persoon af en val je anderen niet mee lastig.

En waarom niet nog een thread over “Tiger”? Het is momenteel het meest belangrijkste gebeuren in Apple-country. En dit ging over hoe het eraan toeging bij een reseller.

Bijdrager
    Zora la rousse
    ”mac-84″

IValt wel op dat jij weer als enige weer gelijk in deze thread(of eigenlijk alle threads waar het in voorkomt) je zwaar negatief uitlaat met sneeren richting iemand waar anderen verder part nog deel aan hebben. Lijkt heel erg op de Jonnes kwestie. Alsof een gesticht wordt opengezet. Prive-oorlogjes handel je maar rechtstreeks met betreffende persoon af en val je anderen niet mee lastig.

En vanwaar deze kennis met slechts 5 berichten :??.
    Je uitlatingen kloppen niet met de zaken die je aanhaalt.

Bijdrager
    mac-84

Goed je hersens gebruiken en nadenken voordat je iets post.
    Maar dit ging over een foto-collage op MacNed.
    Niet tussen ons lijkt mij dus ik laat het hierbij.

Bijdrager
    Hobbes
    ”Zora
    ”mac-84″

IValt wel op dat jij weer als enige weer gelijk in deze thread(of eigenlijk alle threads waar het in voorkomt) je zwaar negatief uitlaat met sneeren richting iemand waar anderen verder part nog deel aan hebben. Lijkt heel erg op de Jonnes kwestie. Alsof een gesticht wordt opengezet. Prive-oorlogjes handel je maar rechtstreeks met betreffende persoon af en val je anderen niet mee lastig.

Waarschijnlijk is hij zo slim geworden omdat hij is ingeschreven op mijn verjaardag :P
    Maar weinig foto’s eigenlijk.

Bijdrager
    mac-84

Van Harte alsnog verlate jarige;)

Bijdrager
    Hobbes
    ”mac-84″

Van Harte alsnog verlate jarige;)

Oke dan toch niet zo slim:x
    Naar hier daarmee

Bijdrager
    Zora la rousse
    ”mac-84″

Goed je hersens gebruiken en nadenken voordat je iets post.
    Maar dit ging over een foto-collage op MacNed.
    Niet tussen ons lijkt mij dus ik laat het hierbij.

Moet je me maar niet aanspreken.

Bijdrager
    Reflex

/me haalt opgelucht adem:) geen modje dat direct met een grote vinger langs komt lopen! 8) heerlijk

Bijdrager
    TLM

LOL:wink:

TLM

Bijdrager
    Zora la rousse
    ”Reflex”

/me haalt opgelucht adem:) geen modje dat direct met een grote vinger langs komt lopen! 8) heerlijk

Heb je er ervaring mee op andere fora.

Bijdrager
    awesomemac

Oppassen hoor Zora, anders komt Reflex met zijn MacFreak verhalen:P :wink:

Bijdrager
    Mac-ofiel

…..en nu weer :sotp:

Bijdrager
    suicide

Wel erg leuk initiatief van sommige winkels om wat ‘extra’ te doen, maakt het toch wat specialer:)
    En ook leuk dat iemand de moeite neemt er foto’s van te maken en ze ook te posten.

Bijdrager
    fistkikker

Wat een eikel die RW om een niet zo jonge klant met baard meteen maar tot capain iglo en “bijzondere klant” te bombarderen.

Verder ook geen indrukwekkende reportage.

Bijdrager
    J-roen
    ”Waterman”

Wat een eikel die RW om een niet zo jonge klant met baard meteen maar tot capain iglo en “bijzondere klant” te bombarderen.

Verder ook geen indrukwekkende reportage.

Nu hebben ze potverdikkie net Captain Iglo gerestyled, krijg je dit weer. Zo komt die man nooit van z’n stigma af. Toch weer het “swiebertje” effect.

Bijdrager
    mac-84

:D :lol: :lol:

Bijdrager
    black_eye
    ”Zora
    ”mac-84″

Ja Zora, hij klinkt als een echte eikel die RW… :sealed:

RW Geplaatst: Wo Apr 20, 2005 5:52 pm
    Voor hen die het niet weten: Er is al geruime tijd op het forum van Mac OSX.nl een thread van medeleven voor een lid aldaar dat al geruime tijd ernstig ziek is en zoals het er nu naar uitziet het leven zal laten.

Om toch een bijdrage te kunnen leveren om het leed van de ongeneeselijke zieke Bert enigzins te kunnen verzachten heeft men een oproep gedaan om door middel van virtuele beterschaps-kaarten hem een hart onder de riem te steken dat je hier kunt zien.
    Schitterende en ontroerende manier van medeleving ondanks het feit dat praktisch de meesten Bert als persoon niet echt kennen.

Not dus. Er zijn altijd 2 kanten van een verhaal. Beetje goedkoop om te gaan zeiken op dit draadje

Bijdrager
    Robert de Groot

Ik vind het altijd leuk hoe zo hard oordelen zonder dat ze de personen in kwestie nog nooit hebben gezien. Ik ken RW persoonlijk niet, hoor er alleen maar ‘verhalen’ over, maar heb persoonlijk nog nooit last van hem gehad.
    Ik vind dat net zoiets als Windows-users die zeker weten dat apple kut is, maar er nog nooit mee gewerkt hebben.

Bijdrager
    iTommie

Beste druk voor een Apple Store in NL:)

Bijdrager
    anton.m

Ik vind het nogal leeg eruit zien.
    Maar het meest erge vind ik nog wel dat ik (wij) als simpele zielen die extra tiger spullen mislopen en hij ze wel heeft.
    Die spotlight bijvoorbeeld had ik best wel willen hebben.:cry:

Bijdrager
    karel.me

je linkje in het eerste bericht werkt niet meer !

EDIT : ik wil gewoon leuke oude fotos zien van launches in het verleden !

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.