10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Foto app

Waarom kan ik een video die in een gedeelde fotomap staat niet downloaden?
    Waarom kan ik op de ATV4 geen diashow starten van een foto album maar wel van een gedeelde map?
    Waarom kan ik mijn foto albums niet normaal sorteren op iOS?
    Is dit in iOS10 beter/opgelost?

Bijdrager
    koen

Wat bedoel je met ‘normaal sorteren’ ?

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Op naam

Bijdrager
    koen

Je kunt foto’s in Foto’s geen naam geven, dus ook niet sorteren op naam.

Bijdrager
    KarelWillem

Maar op je Mac wel. Dus die namen komen toch gewoon mee op je iPhone als je foto’s synct?

Bijdrager
    koen

Klopt, maar ik heb nog nooit een naam bij een foto op mijn iPhone gezien. Ik zou ook niet weten waar ik moet kijken.

Bijdrager
    mowat

@karelwillem
    Daar moet ik Koen gelijk in geven.
    Alle foto’s op mijn iMac hebben een naam en die wordt onder de foto en in de diavoorstelling weergegeven.
    Ik heb al die foto’s ook naar mijn iPad gesynct , ( en ik neem aan dat de iPhone hetzelfde werkt met iOS) , maar daar is geen enkele naam terug te vinden of te zien , noch op de foto noch in de diavoorstelling.
    Als het bij jou wel het geval is , dan willen we natuurlijk graag weten hoe jij dat aan de praat krijgt.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb geen iPhone of iPad.

Bijdrager
    mowat

@karelwillem.
    OK , maar als je dan zegt “Dus die namen komen toch gewoon mee op je iphone als je foto’s synct ” dan zullen de meeste lezers volgens wij wel aannemen dat je een iphone hebt want hoe weet je dat anders ?

Bijdrager
    KarelWillem

Dus die namen komen toch gewoon mee op je iPhone als je foto’s synct?

De zin eindigt met een vraagteken. Ik zeg daarmee, ‘Het lijkt mij logisch, maar ik vraag het me af.’

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.