7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Emmy_02

Foto-albums op iPod

Ik was gisteren even een poging aan het doen om wat foto’s op m’n iPod te zetten. En opzich lukte dat wel.. maar toch heb ik nog een vraagje:

Is het ook mogelijk om je foto’s in te delen in ‘fotoalbums’ of iets dergelijks? Nu komen alle foto’s (van verschillende ‘thema’ zeg maar), nog allemaal bij elkaar, en moet je veel scrollen…

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Dankjewel

Bijdrager
    @iMen

werk je met mac of pc?
    met mac moet je gewoon in iPhoto verschillende mappen maken

bij pc werk het eigenlijk precies het zelfde gewoon mappen maken en daar de fotos in zetten, maar de mappen wel in de hoofdmap die je heb ingesteld!

Bijdrager
    Emmy_02
    ”@iMen”

werk je met mac of pc?
    met mac moet je gewoon in iPhoto verschillende mappen maken

bij pc werk het eigenlijk precies het zelfde gewoon mappen maken en daar de fotos in zetten, maar de mappen wel in de hoofdmap die je heb ingesteld!

Ik werk met een PC (slecht he :wink: )

Dus er moet zeg maar een hoofdmap ‘Photo’s’ op m’n ipod staan, en daarin kan ik dus allemaal appartje foto-mapjes maken? En die submappen verschijnen dan ook als submappen (foto-albums) op m’n ipod???

Bijdrager
    JDVM

Je moet gewoon een map op je PC aanmaken, die noem je Foto’s voor iPod ofzo, en daarin maak je dan mappen met naam van het thema ofzo, in die mappen zet je je foto’s

Bijdrager
    Nikita

Nee toch? In iTunes kan je toch aangeven welke map je op de iPod wilt plaatsen? In elk geval kan je op de Mac gewoon aangeven welke fotoalbum je uit iPhoto wilt hebben.

Bijdrager
    @iMen

ga naar de opties van je iPod, daar ga je naar foto’s, dan kan je bij mijn documenten een map aanvinken die je wilt gebruiken voor je foto’s, als je daar in die map je foto’s zet komen ze op je iPod te staan, dat was al duidelijk…vervolgens maak je in de aangegeven map, verschillende sub mappen. Die mappen komen ook in je iPod te staan…sleep daar de foto’s heen, en klaar!

Bijdrager
    Emmy_02
    ”@iMen”

ga naar de opties van je iPod, daar ga je naar foto’s, dan kan je bij mijn documenten een map aanvinken die je wilt gebruiken voor je foto’s, als je daar in die map je foto’s zet komen ze op je iPod te staan, dat was al duidelijk…vervolgens maak je in de aangegeven map, verschillende sub mappen. Die mappen komen ook in je iPod te staan…sleep daar de foto’s heen, en klaar!

Bedankt voor je uitleg!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.