6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Peregrins

Foto, albums en de fotofabriek

Ik selecteer mijn foto’s door ze in een album te plaatsen in foto. Ik gebruik de software van de fotofabriek om een fotoboek op te maken en daarna te bestellen. Nu lukt het me niet om in die software van de fotofabriek het album uit foto op te vragen. Krijg alleen maar alle foto’s te zien terwijl ik de selectie wil. Iemand die me kan helpen? Dank!

Bijdrager
    KarelWillem

…het album uit foto op te vragen…

???

Verklaar die zin eens? Want ik snap niet helemaal wat je wil.

Bijdrager
    tarmac58

Fotofabriek software is een geval apart. Ik heb het gedaan door de foto’s op mijn bureaublad te plaatsen (niet allemaal tegelijk). probeer dat eens. misschien dat het helpt

Bijdrager
    Peregrins

Verklaar die zin eens? Want ik snap niet helemaal wat je wil.

In foto kun ja albums aanmaken. Zo kun je de foto’s ordenen naar elke indeling die je zelf wilt. De Fotofabriek is een commerciele bedrijf die fotoboeken maken en leveren. Je moet dan het fotoboek opmaken in hun software. In die software kun je de mappenstructuur van je mac openen. Maar daar vind ik de albums niet terug die ik in foto heb aangemaakt. En dat wil ik dus wel.

Bijdrager
    tarmac58

@peregrins

Ik denk dat wat jij wilt in die software niet kan.
    Daar moet je dus omheen werken. Bijvoorbeeld door foto’s op je bureaublad te zetten. Losse foto’s kan het programma wel vinden.

Bijdrager
    Peregrins

Ik ga dat proberen, dank

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.