30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)
  • Q:
    Bijdrager
    pinkie

forumtaal

Ik heb zojuist in mijn profiel mijn voorkeur voor forumtaal naar Engels ingesteld. Tot mijn verbazing krijg ik nu een mix van voornamelijk Nederlands met enkele Engelstalige uitzonderingen. *voorpagina is Nederlands maar “recent fora” is weer Engels bv.

Ik zou voorstellen die keuze voor Engelstalig weg te halen als deze niet goed kan worden waargemaakt. Het ziet er nu redelijk belachelijk uit.

Cheers

Bijdrager
    DarkRaverNL

Cool, ik ga dat ook is doen.

Bijdrager
    Turbanus

Kinderspelletjes ho ik me niet bezig hoor Pinkie….:wink:

Bijdrager
    pinkie
    ”Turbanus”

Kinderspelletjes ho ik me niet bezig hoor Pinkie….:wink:

Nou geen gelul Turbanus, ik ben serieus. Als iets niet goed werkt moet je het gewoon weghalen anders maak je jezelf belachelijk en dat doe jij al genoeg met dit soort idiote antwoorden. 8)

Dit is niet de lounge.

Bijdrager
    Turbanus

Hahaha…..:? Vind je dit echt serieus???:roll:

Bijdrager
    pinkie
    ”Turbanus”

Hahaha…..:? Vind je dit echt serieus???:roll:

Wat denk je?

Bijdrager
    Turbanus

Ik denk dat je probeert mij voor de gek te houden……:D

Bijdrager
    Yaris

Wie zet er nou de voorkeurtaal van een Nederlandstalig forum naar het Engels? Dit is een discussie over een “probleem” waar niemand mee te maken heeft.

Bijdrager
    pinkie
    ”Yaris”

Wie zet er nou de voorkeurtaal van een Nederlandstalig forum naar het Engels? Dit is een discussie over een “probleem” waar niemand mee te maken heeft.

Welk nederlandstalig forum geeft nou de keus tussen Engels of Nederlands??????

Bijdrager
    pinkie
    ”Turbanus”

Ik denk dat je probeert mij voor de gek te houden……:D

Zie mijn antwrd aan Yaris

Bijdrager
    Turbanus

Je weet toch dat dit het meest vrije en flexibele forum is dat je zou kunnen vinden?:lol:

Moderator
    unSOUND

Dergelijke keuzes zitten vaak standaard in de forumsoftware… dat is er dus niet bewust ingezet.

Maar verder denk ik inderdaad een beetje hetzelfde als Yaris… men is de laatste tijd gewoon bewust aan het zoeken naar dingen om over te klagen… Als je dit echt zo vreselijk belangrijk vond had je gewoon een PM gestuurd naar de beheerders… In plaats daarvan open je een topic waarvan je gewoon zeker weet dat je zo’n discussie krijgt…

Bijdrager
    pinkie
    ”unSOUND”

Dergelijke keuzes zitten vaak standaard in de forumsoftware… dat is er dus niet bewust ingezet.

Maar verder denk ik inderdaad een beetje hetzelfde als Yaris… men is de laatste tijd gewoon bewust aan het zoeken naar dingen om over te klagen… Als je dit echt zo vreselijk belangrijk vond had je gewoon een PM gestuurd naar de beheerders… In plaats daarvan open je een topic waarvan je gewoon zeker weet dat je zo’n discussie krijgt…

Goeie tip, daar had ik niet aan gedacht. Mag op slot wat mij betreft.

Bijdrager
    Turbanus

Ik vind het wel gezellig als Pinkie een serieus onderwerp-topic gaat beginnen….

Bijdrager
    Turbanus

Ik heb liever met kritische gasten zoals Pinkie te doen dan met “berustende” figuren die dan bij de buren gaan smoezelen over ons forum. Daarom is elke vraag welkom.

Bijdrager
    pinkie

Leuk hoor, en ze zijn ook mijn verjaardag al vergeten 8)

Moderator
    unSOUND

Die staat dan waarschijnlijk morgen op de pagina, aangezien die vaak een dag achter loopt…

Bijdrager
    Turbanus

Van harte Pinkie! Vandaag al naast de Big Ben gestaan?

Bijdrager
    jspr

Dus je wilde eigenlijk een Engels forum als verjaardagscadeau? :P

Bijdrager
    pinkie
    ”unSOUND”

Die staat dan waarschijnlijk morgen op de pagina, aangezien die vaak een dag achter loopt…

Dus wanneer er staat “Vandaag jarig” betekent dat “gisteren jarig”?????

Bijdrager
    pinkie
    ”Turbanus”

Van harte Pinkie! Vandaag al naast de Big Ben gestaan?

Ik ben Big Ben

Bijdrager
    vet_osx

En ik de Eifeltoren…:evil:

Moderator
    unSOUND
    ”pinkie”
    ”unSOUND”

Ja, helaas wel…

of je verzet je geboortedag in je profiel een daagje… :P

Bijdrager
    pinkie
    ”unSOUND”
    ”pinkie”
    ”unSOUND”

Ja, helaas wel…

of je verzet je geboortedag in je profiel een daagje… :P

Ja daag……….je

Bijdrager
    Turbanus

Ik ook niet hoor… dan kom ik op n 13e uit….. Heeft m’n moeder alles voor niks gedaan….:?

Bijdrager
    J.C.

Whahaha, dan voor volgend jaar wil Pinkie een nieuwe verjaardags kalender 8)

Bijdrager
    Turbanus

Sturen we naar de Tower…… :innocent:

Bijdrager
    Daan86
    ”pinkie”
    ”Yaris”

Welk nederlandstalig forum geeft nou de keus tussen Engels of Nederlands??????

Wie houdt zich er dan ook in godsnaam mee bezig om dit te veranderen?!

Bijdrager
    Turbanus

Pinkie natuurlijk….:lol:

Bijdrager
    pinkie

Ja, en….??

Of gaat het erom wat jullie ervan vinden? Ik mag toch aangeven wat ik vind zonder dat daar domme commentaren op komen in een NIET LOUNGE topic??

Ik vind het nu eenmaal niet correct om iets voor te stellen wat je niet kunt waarmaken. Is dat nou echt zo vreemd?? Of ben ik nou zo dom….??

Ach, het zal wel beroepsdeformatie zijn.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.