2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    mowat

Fortnite – kan niet geopend worden

Ik heb zopas mijn computer geupgraded naar Mojave en de meeste progs doen het goed.

Vandaag probeerde ik echter Fortnite te openen en ik krijg steeds hetzelfde vensterje te zien :

“Het programma Epic Games Launcher.app kan niet worden geopend omdat iemand anders het programma gebruikt. – Vraag de andere gebruiker om het programma te stoppen en probeer het vervolgens opnieuw.”

Ik heb 3 accounts op mijn systeem en ik heboveral nagezien of Fortnite in gebruik was maar dat bleek niet te zijn. Ik heb ook op de iPad gezien maar die stond uit en na opstart bleek ook daar dat Fornite niet in gebruik was.

Fortnie (Epic) staat niet in mijn systeemvoorkeuren/accounts/opstartitems , niet open in het dock en ik heb ook met ALT+CMD+ESC geprobeerd of er iets openstond maar neen dus.

Wat kan ik nog meer doen of heeft het met Mojave te maken ?

Aanvulling :

ik heb zojuist geprobeerd Fortnite te openen en te spelen op de iPad en daar werkt alles normaal  maar de iMac blijft steeds nog hetzelfde bericht  vertonen.

Bijdrager
    mowat

Opgelost.

Computer uitgeschakeld en opnieuw opgestart maar kreeg een zwart scherm met in het midden een cirkeltje met een schuine lijn erdoor. ( Zoals een verkeersverbodteken maar dan in zwart/wit).

Dan computer geforceerd met aan/uitknop uitgeschakeld  en van het stroomnet afgekoppeld gedurende enkele minuten.

Weer opgestart en alles werkt weer normaal.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.