6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    scroin

Formac Scherm op Ibook?

Hey,

Ik heb een Formac scherm gekocht, nu heeft deze een DVI poort om hem op een computer aan te sluiten, maar ik heb een Ibook G4, dus zit ik met een probleem. Ik kan deze niet aansluiten op de “beeldschermpoort” (of hoe je het ook noemt). Mijn vraag is nu: bestaat er een kabeltje( zoals hetgeen je bij aankoop van een iBook krijgt zo een VGA naar een poort van je Ibook.) dat van DVI naar de poort van je Ibook gaat of bestaat dit helemaal niet?

Graag wat hulp (kben een beetje radeloos)

Groetjes

Bijdrager
    acb

FF in de apple store zoeken naar dvi vga:wink:

Bijdrager
    Zeekomkommer

Ja dat kabeltje is DVI naar VGA, dus van DVI output (je Mac) naar VGA input (je monitor). Wat hier gevraagd wordt is VGA naar DVI. En dat is nou net niet zo makkelijk. Daarvoor heb je een extra converter nodig zoals de VGAtor: http://www.vgator.com/nl/VGAtor.html

Bijdrager
    scroin

Maar is dat dan een vrouwelijke AVG? want dan moet ik nog een kabel kopen met 2 mannelijke VGA poorten.

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”scroin”

Maar is dat dan een vrouwelijke AVG? want dan moet ik nog een kabel kopen met 2 mannelijke VGA poorten.

Zie mijn post. Dit gaat je niet lukken zonder een converter box van ca 250,- euro.

Bijdrager
    scroin

mmm kdacht al da het mission impossible was, waarom kijk ik die dingen ook niet na voor ik het scherm koop. Toch bedankt voor de hulp!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.