19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Darkgnome

Football Manager

Hallo beste macers,

Heeft iemand dit spel, zoja wat vind je ervan? Draait het goed etc?
    Hebben jullie enige klachten?

Misschien jullie ervaringen met het spel? Wleke club heb je enzo.

Zou het graag binnenkort kopen.

Bijdrager
    Erikaatje

werkt prima!!
    leuk en verslavend spel als je van voetbal houd! :)

Bijdrager
    Darkgnome

Ahja ik zou me dan ook een

Intel imac 17″ kopen :D

Bijdrager
    Erikaatje

goede keus..werkt perfect samen 8) :D

Bijdrager
    Emiel

Zeer goed spel. Ik speel het nu een jaar of 12 en het verveelt nooit.
    Clubs zijn er voldoende, dat wil zeggen; van 50 landen zijn de profcompetities vertegenwoordigd. Nederland dus ook met Ere- en Eerste divisie. In totaal zijn er 270.000 spelers in het spel.

Bijdrager
    ka1to
    ”Emiel”

Clubs zijn er voldoende, dat wil zeggen; van 50 landen zijn de profcompetities vertegenwoordigd. Nederland dus ook met Ere- en Eerste divisie. In totaal zijn er 270.000 spelers in het spel.

Jij bent vast vet goed :)

Bijdrager
    Rickje

Vriend, ik raad je aan om een paar maanden te wachten,, dan heb je Football Manager 2006/’07.

Bijdrager
    Emiel
    ”ka1to”
    ”Emiel”

Jij bent vast vet goed :)

Het gekke is dat ik al jaren dezelfde tactieken gebruik. In het begin ga ik dan voortvarend van start en richting het einde seizoen dreig ik door iedereen in de pan gehakt te worden. Met kunst en vliegwerk wordt ik dan net wel of net niet kampioen.
    Momenteel zit ik bij CPD Junior in Colombia :)

Bijdrager
    Emiel
    ”Rickje”

Vriend, ik raad je aan om een paar maanden te wachten,, dan heb je Football Manager 2006/’07.

Inderdaad. Ik zie dat je dan ook de beschikking krijgt over “feeder clubs”. Ben benieuwd.
    Link: Football Manager 2007

Bijdrager
    Ziempje

ik heb 2006/2007 en het is best leuk…

Bijdrager
    Mr. Jones

Heeft iemand Football Manager 2007 al geïnstalleerd en gespeeld? Heb m vanmiddag gekocht en na insteken van de CD kan ik het spel via setup.jar installeren. Wanneer ik het spel echter geïnstalleerd heb, kan ik m niet opstarten… Enige wat op een startup bestand lijkt is de file fm.app, maar wanneer ik daar op klik gebeurd er niets.:( Iemand die me op weg kan helpen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    thuuske

heb je toch niet gewoon de pc versie gekocht? want in de benelux komt er geen mac versie

Bijdrager
    Wintendo

toch wel ! klik

Bijdrager
    Miguel Alvarez

zijn die dingen als FM e.a spellen voor mac gewoon te downloaden als torrent file ?

Bijdrager
    Wintendo

mr jones ……. , werkt hij al ? ik heb hem ook en heb hetzelfde probleem.

:x

Bijdrager
    Wintendo

Helaas…., de Benelux versie is PC Only :cry:

Onlangs werd bekendgemaakt dat Football Manager 2007 pas op 27 oktober in de winkels ligt in Nederland. Alsof dat nog niet genoeg is volgt er voor Mac-gebruikers meer slecht nieuws. De CD die geproduceerd word voor de BeNeLux zal alleen de PC versie van het spel bevatten. In alle andere landen zal wél een “tri-format” disc uitgebracht worden met een versie van het spel voor Mac en Intel Mac. Dit heeft Miles Jacobson bekend gemaakt. Hij gaf aan niet te weten waarom de distributeur voor Nederland er voor koos de Mac-versie van het spel niet op te nemen op de cd-rom. Voor Mac-gebruikers zit er dus niets anders op dan het spel via internet bestellen en daarbij heel goed op te letten welke versie van het spel je koopt.

Zie ook hier

Bijdrager
    magnifor

Heb de de engelse versie en daar zijn de pc en de mac versie op 1 cd. Ik speel het spel bijna dagelijks en het is een top spel. Te verslavend eigenlijk.:)

Bijdrager
    jerryjohn
    ”magnifor”

Heb de de engelse versie en daar zijn de pc en de mac versie op 1 cd. Ik speel het spel bijna dagelijks en het is een top spel. Te verslavend eigenlijk.:)

waar heb je die vandaan dan want ik heb em nu via macka.nl en bol.com besteld allebei terug gestuurd omdat het de pc versie was…

Bijdrager
    vanvlamme

Hee allemaal

Ik heb inderdaad dus het verkeerde spel gekocht, ze hadden mij verteld
    in de winkels en via de mail van bol.com dat het spel voor mac en pc is
    maar kreeg het niet voor elkaar.

Ik ben gaan zoeken en kwam daardoor op deze site.

Weet iemand waar je het spel kan bestellen
    en is het dan in het engels of kan je dan ook de nederlandse taal kiezen.

Zie graag een reactie van jullie

mzl Jeffrey

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.