7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    willemvanderveer

fonts pleite na reparatie

Na een reparatie zijn er opeens een aantal fonts van mijn MBP verdwenen. Daarnaast waren er nog een aantal systeem voorkeuren veranderd.
    Komt dit vaker voor (een standaard check programma wat er word gerunt ofzo)? Meer mensen met deze ervaring?

En vooral: hoe krijg ik alle fonts weer terug? (maw hoe instaleer ik deze specifiek vanaf de osx disc)

Bijdrager
    nookie

Ik kan mij herinneren dat als je vroeger (macos9) iets van Norton erover heen gooide en je had bepaalde opties aanstaan, dat corrupte fonts weggegooid mochten worden, dit ook inderdaad het geval was.

Maar of dat met jouw programma ook zo is ingesteld?

Bijdrager
    Petje

Gewoon vragen bij de mensen die de reparatie hebben uitgevoerd, waar jou fonts zijn gebleven.
    Meestal verteld men er wel bij dat de hele schijf moest worden geformateerd en dat al jou gegegevens zijn verdwenen.

Bijdrager
    nookie
    ”Petje”

Gewoon vragen bij de mensen die de reparatie hebben uitgevoerd, waar jou fonts zijn gebleven.
    Meestal verteld men er wel bij dat de hele schijf moest worden geformateerd en dat al jou gegegevens zijn verdwenen.

Heeft de topicstarter het hier over een menselijke reparatie dan??

Bijdrager
    Petje
    ”nookie”
    ”Petje”

Heeft de topicstarter het hier over een menselijke reparatie dan??

?:?

Bijdrager
    nookie
    ”willemvanderveer”

Na een reparatie zijn er opeens een aantal fonts van mijn MBP verdwenen. Daarnaast waren er nog een aantal systeem voorkeuren veranderd.
    Komt dit vaker voor (een standaard check programma wat er word gerunt ofzo)? Meer mensen met deze ervaring?

En vooral: hoe krijg ik alle fonts weer terug? (maw hoe instaleer ik deze specifiek vanaf de osx disc)

Ik vatte hem door snel te lezen een beetje op als reparatie in de zin van repair permissions enz enz of een repair software prgramma, diskwarrior in die trant.

maar nu ik het goed aandachtig lees, gaat het denk ik inderdaad om een echte reaparatie.
    Ik las ook een check programma in zijn topic, dus ja, te snel geantwoord denk ik.

Maar goed, ontopic maar weer!!!

Bijdrager
    willemvanderveer

Ja de fonts waren verdwenen na vervanging van het lcd panel :?

Niet dat ik denk dat het met de lcd temaken heeft, maar het kan zijn dat er bij reparatie een standaard testprogramma word gedraaid om te kijken of alles goed werkt ofzo (??)

Anyways, ik heb hardware-test geprobeerd te draaien, maar die krijg ik nieteens aan de praat. Hij blijft de hardware indexeren ofzo (datgene wat ie moet doen voordat je de test kan draaien). lijkt me vreemd toch?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.