5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    olbo

Fonts in suitcase worden grijs weergegeven?

Ik heb 2 lettertypen nodig die ik via suitcase wil laden! “Toevallig” worden juist die twee grijs weergegeven zodat ik ze niet kan kiezen en activeren! Wat is dit voor stom gedoe?

Bijdrager
    bekhof

Volgens mij is dit alleen het geval indien een font al op de een of andere manier is geactiveerd in suitcase. Misschien heb je al een set met dat font erin? Je kunt eens checken door in Suitcase (venster linksonder) voor ‘All’ te kiezen, hier zie je alle bij Suitcase bekende fonts staan.

Bijdrager
    olbo

Daar heb ik ook aan gedacht. 1 font staat ook ergens anders maar die andere staat nog nergens in een mapje.

Bijdrager
    Elian

Jongens….. Kap nu toch gewoon ‘ns met al die Suitcase-ellende:x :x :x :x
    In ieder topic wat ook maar zijdelings met fonts en de daarmee samenhangende problemen te maken heeft kun je lezen dat Suitcase in 9 van de 10 gevallen alleen maar ellende geeft.

‘T is zo’n beetje het ‘Norton’ van het fontmanagement aan ’t worden….:wink:

Wanneer jullie mensen als dada1958, Deskman en vele anderen een prettige oudedag willen bezorgen…… DUMP SUITCASE.

Koop Fontagent Pro

Bijdrager
    Syndic

Of neem in ieder geval ff de moeite om de demo uit te proberen! Wedden dat je binnen een dag of 2 overtuigd bent? :D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.