5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    HiPod

Font Row Menu wijzigt door afspelen filmpje

Een vriendin heeft een kort (in Imovie gemaakt) filmpje naar mijn broer gestuurd. Nadat hij dit had geopend en bekeken had, heeft hij het fillmpje verwijderd.

Nu verschijnt de titel van dit filmpje steeds in het Front Row menu terwijl het filmpje al verwijderd is. Behoorlijk irritant. Iemand een idee hoe deze titel uit het menu verwijderd kan worden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Moderator
    unSOUND

FrontRow blijft actief na het sluiten, je zou FrontRow kunnen stoppen vanuit het Activiteitenweergave-programma, en dan FrontRow weer starten.

Gewoon de machine herstarten werkt niet ?

Bijdrager
    HiPod

Kan je me misschien nog wat verder op weg helpen? Ik weet niet hoe je dit via het Activiteiteitenweergave-programma moet doen. Daarin kan ik Front Ros niet vinden.

Moderator
    unSOUND

Als je het Activiteiten-weergave programma start zie je standaard alleen je eigen onderdelen. Selecteer rechts bovenin de optie “alle processen”. Dan staat alles in het overzicht, en dan zou je FrontRow wel moeten zien staan. Selecteer dat, en klik op Stop proces.

Maar heb je de machine al eens gewoon herstart ?

Bijdrager
    HiPod

Herstart levert niets op. En Front Row is helaas zichtbaar in het activiteitenweergave programma

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.