10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    emiel01

Font Mac OSX

Een collega van me heeft het font nodig wat ook in macosx word gebruikt, dus bovenaan bij een venster bijvoorbeeld. Weet iemand welk lettertype dit is en waar ik hem kan krijgen?

gr

Bijdrager
    MadSven

Volgens mij is dat gewoon de Lucida (pro)…
    Dat is overigens een systeem lettertype, dus je hebt ‘m al 8)

Bijdrager
    Mona
    Bijdrager
    MadSven
    ”Mona”

Google?:?

http://en.wikipedia.org/wiki/Typography_of_Apple_Inc.

Volgens mij vroeg ie het lettertype dat boven in een venster staat, en dat is een Lucida… die staat overigens niet in die wikipedia site van jou. Waarom nou toch steeds dat eeuwige gelul met ‘zoeken’… help ‘m gewoon.

Bijdrager
    Mona

Staat er wel degelijk; Lucida Grande (appeltje F maar eens);)

Bijdrager
    MadSven

Ja, ok.. daar heb ik dan overheen gelezen. Maar mijn punt blijft, kappe met dat eeuwige ‘google/zoek’ praatje… heel irritant. Bovendien had ik ’t antwoord al gegeven…

Bijdrager
    nookie

Er werd gewoon antwoord gegeven d.m.v. een link, wat mij betreft niet irritant.

Bijdrager
    Mona

Tsja, ik heb ook even de moeite genomen om op Google te zoeken. Het eerste resultaat (!) bracht de uitkomst, had de TS ook kunnen doen toch? Maar goed, hij heeft het antwoord. :sealed:

Moderator
    Night

Gemakzucht heerst…… men vindt het makkelijker iemand anders te laten zoeken, dan zelf enige moeite te doen.
    Hopelijk trekt men wijze lering uit de google links. Een kwestie van opvoeden:P

Bijdrager
    MouseMighty

Ik zie het alweer er is in 2 jaar niets veranderd hier…UTFS is nog een onbekend begrip. Wil je weten wat UTFS is? Iets met zoeken… Gelukkig ging de vraag over OS X want ik weet nog van vroegah (jaja) dat je zelf je systeemfont kon instellen. Uuuuuuren plezier verzekerd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.