7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Macmaniak

Font: Lexicon

Bezit iemand de font: Lexicon? Ik ben de wanhoop nabij.
    Zo ja, dan zou ik graag willen weten bij welke software dit lettertype wordt geleverd.

Alvast hartelijk dank

Bijdrager
    Vin

Je kan m bestellen. Wordt zover ik weet niet bij software geleverd.
    is wel n duur font geloof ik. Check ff Enschede Font Foundry

Bijdrager
    Dedstok
    ”Graphsic”

Je kan m bestellen. Wordt zover ik weet niet bij software geleverd.
    is wel n duur font geloof ik. Check ff Enschede Font Foundry

Zover was ik ook ja;)

Bijdrager
    Vin

ja wordt dus niet bij software geleverd.

Bijdrager
    error

Noot: The Enschedé Font Foundry (TEFF) verkoopt maar een handvol families en let behoorlijk op illegaal gebruik van hun waren… dus mocht je niet het risico willen lopen op een potentieel gedoe, overweeg dan te kiezen voor een ander font. Ik ga er even vanuit dat je niet van plan bent om 3592 euro voor deze familie te betalen.

De Lexicon is overigens ontworpen door Bram de Does voor de Van Dale woordenboeken (vandaar de naam).

Bijdrager
    iJos
    ”error”

Noot: The Enschedé Font Foundry (TEFF) verkoopt maar een handvol families en let behoorlijk op illegaal gebruik van hun waren… dus mocht je niet het risico willen lopen op een potentieel gedoe, overweeg dan te kiezen voor een ander font. Ik ga er even vanuit dat je niet van plan bent om 3592 euro voor deze familie te betalen.

De Lexicon is overigens ontworpen door Bram de Does voor de Van Dale woordenboeken (vandaar de naam).

Gedoe voorkomen?
    TS is de wanhoop nabij? Hoeveel heb je te besteden of door te rekenen naar een klant?
    Letters kosten geld. Punt. Zoek je alternatieven in de freefonts als je er weinig of niets aan kwijt wil zijn.
    http://www.josbuivenga.demon.nl/ is een prachtig voorbeeld van mooie letters en nog bijna gratis ook!
    succes, Jos

Bijdrager
    iljajj

Maar letters hoeven ook weer geen fortuin te kosten (i.e. meer dan 3500 euro). Als je de varianten uitzoekt die je nodig hebt valt het ook nog best mee, waarschijnlijk.

Probeer gewoon de Fontshop es (www.fontshop.com), anders.

Een goede bron voor kwalitatief hoogstaande gratis lettertjes is:

http://www.smashingmagazine.com/2007/11/08/40-excellent-freefonts-for-professional-design/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.