10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Sleutelbeheerder
    Night

Font gezocht

De geijkte methoden laten het afweten omdat ik maar zo’n klein voorbeeldje heb. Maar weet iemand toevallig wèl welk font dit is?

Bijdrager
    SanderTreur

WhatTheFont.com vind niks, maar ik vind ‘m wel lijken op Museo (Sans). Het is ‘m niet helemaal maar hij heeft er veel van weg.

Sleutelbeheerder
    Night

De kenmerkende ‘L’ mis ik echter…

Bijdrager
    computer space

Is die L niet toevallig custom made. Voor logo’s zie je dat wel vaker, worden een paar letters handmatig aangepast.

Sleutelbeheerder
    Night

Ja, maar dat is in dit geval niet zo; daar is het bedrijfje veel te klein voor. Het zal wel een freeware font zijn;)

Bijdrager
    jobz

als het bedrijfje klein is (en je kent het) kun je het altijd daar vragen, aan Bob van de Laar :sarcastic:

Bijdrager
    SanderTreur

..en als je erachter bent zou je het dan willen posten? Ben benieuwd en wil m zelf ook wel mits het niet custom-made is zoals jij denkt.

Bijdrager
    Blieper

de l is van de ‘Brix Slab Black’ de a echter niet

Bijdrager
    twtp

Als de “l” van de Brix Slab Black is, probeer de rest dan eens met de Frutiger Regular… Volgens mij heb je het dan compleet.

Sleutelbeheerder
    Night
    jobz op 02 september 2012

als het bedrijfje klein is (en je kent het) kun je het altijd daar vragen, aan Bob van de Laar :sarcastic:

Allang gedaan maar nog geen reply mogen ontvangen. En hoewel het bedrijf “van de Laar” heet, werkt er geen ‘van de Laar’;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.