3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Flexer

Folder structuur puinhoop na update IOS5

Ik heb de iOS5 update uitgevoerd op mijn iPad1. De update zelf verliep zonder problemen en de apps zijn allemaal teruggezet.

Echter, ik had mijn apps (>100 stuks) netjes georganiseerd in een folder structuur. De folders zijn overgekomen na de update, maar slechts een gedeelte van de apps is in de juiste folder terecht gekomen. De overige apps staan nu door kriskras door elkaar op de volgende springboard pages.

– Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
    – Iemand een oplossing beschikbaar (behalve het handmatig slepen van apps naar de juiste folder)?

Verder is het eerste gevoel dat met iOS5 mijn iPad een stukje trager is geworden. Wordt deze ervaring gedeeld?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Bijdrager
    mekker

zelfde probleem bij mij op m’n telefoon en m’n ipad, gelukkig is m’n pad net nieuw en staat er nog niet zoveel op mar de telefoon is zwaar k*t.
    niet de eerste keer dat dit bij een update gebeurd, heb nog geen oplossing gevonden,( maar er ook niet echt naar gezocht)
    zie het maar als een goede rede om de boel weer eens op te ruimen en van die aps die ik nooit gebruik er af te gooien.
    good luck

Bijdrager
    Flexer

Nog even verder wezen puzzelen en uiteindelijk opnieuw een ‘oude’ reservekopie teruggezet. Het restoren van de apps leek nu langer te duren, maar met positief resultaat. Alle apps staan nu weer op de juiste plek! Probleem is dus verholpen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.