30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 78)
  • Q:
    Bijdrager
    shvdv

Foeilelijke banner One More Thing

Hoe kun je z’n mooie design van onemorethings website verknallen door z’n foei lelijke rabobank banner erboven plaatsen. Dood en dood zonde van een hele goeie webdesign!

Bijdrager
    nookie

+1

Bijdrager
    Appeltje

Money money money

Bijdrager
    PvdO

Alleen gaat het runnen van een site niet op schijfjes wortel (copyright Vogel) maar op euro’s.

Negeren en doorleven.

Bijdrager
    Flatchoo

Waarom laten jullie de banner(iPhone) overlopen in het logo? De banner is al niet mooi, maar nu tast hij ook nog het logo aan. Per ongeluk 1 pixel boven het logo klikken linkt door naar Rabobank ipv de home pagina. Beetje een rot streek:razz:

Bijdrager
    Sascha

Op mijn iDevices heb ik er ook enorm veel last van. Ik moet namelijk altijd gigantisch inzoomen om op ‘community’ of ‘mijn naam’ te kunnen klikken. Anders wordt ik doorgelinkt naar de Rabo-website. Zelfs wanneer ik niet op de advertentie klik!

Bijdrager
    Vinhelper

Lezen!:angry:

*zucht*

Ik word hier een beetje moe van…

Bijdrager
    Yaris

Er gaat niets boven One More Thing volgen op een Mac. :cool:

Bijdrager
    Appeltje

Dan moet je niet reaguren:evil:

Bijdrager
    Yaris

Het lijkt Kabouter Lui wel. :smile:

Bijdrager
    Edwin

Negeren… nou dat denk ik niet, ik vind het er ook werkelijk niet uitzien. Safari AdBlock lost het voorlopig redelijk goed op.

Bijdrager
    mtooster

Ik heb opzich niet zo’n probleem met reclame, maar wel met het feit dat deze banner echt heel slecht uitgevoerd is is!
    De zogenaamde weerspiegeling is ergens anders weer een schaduw die voor geen meter klopt.
    Ook loopt het blauwe vlak in de bezel van de iPhone door…:confused:

Bovendien vind ik het erg storend dat ook onder de links en het logo de link van de advertentie zit.

Bijdrager
    Ewout

Reclame is een ding, maar op OMT weet wel iedere keer het op een rottige manier te implementeren. Nu is het net of ze je express in de reclame proberen te drukken.

Ewøut

Bijdrager
    PvdO

Misschien is dat ook nog wel eens precies het idee. Reclame is spullen proberen te verkopen, remember?

Bijdrager
    jkuifje

Het design van deze website is al geen echte hoogvlieger. Die advertentie verknalt het nog meer.

Bijdrager
    Ewout

Misschien is dat ook nog wel eens precies het idee. Reclame is spullen proberen te verkopen, remember?

Als reclame irritant wordt werkt het minder effectief. Reclame op een niet irritante manier werkt uiteindelijk effectiever. Door dit soort dingen op OMT ben ik ineens een adblocker gaan gebruiken.

Ewøut

Bijdrager
    prullenbak

Het irritante vind ik dat als je op het onemorething logo wil klikken, dat je dan op die mislukte reflectie van die iphone zit te duwen. Erger me kapot.

Bijdrager
    bartje

Meestal zie ik de reclame niet eens meer als je een topic leest en naar beneden scrollt.
    Probeer eens wat minder te klagen mensen, hier wordt je niet beter van.

Bijdrager
    rdesign

Jongens, jongens. Een bannertje, boehoehoe. Veel tijd en geld in je blog steken is leuk, wat terugverdienen is ook altijd lekker. Ik geef de heren van OMT groot gelijk. En het mag dan wel geen grafisch wonder zijn dit keer, ach…

Moderator
    unSOUND
    Keep op 21 januari 2011

Dan moet je niet reaguren:evil:

Ook dan word je er moe van…

…maar dan in stilte.

Bijdrager
    Appeltje

Keep – 3 uur geleden

Dan moet je niet reaguren [evil]

Ook dan word je er moe van…

…maar dan in stilte.

Inderdaad, dan hebben andere mensen er geen last van :thumbsup:

Geblokkeerd
    Anoniem

Advertenties zijn prima te begrijpen, maar die van de Rabobank is wel een beetje erg ‘obtrusive’ en zit nogal in de weg van het menu en ’t logo. Buiten dat vind ik ‘m persoonlijk ook foeilelijk, maar als ze ‘m op z’n minst uit de weg van de website-objecten (logo & menu in dit geval) halen dan kun je in ieder geval weer een beetje, zoals ’t hoort, door de menu’s browsen.

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Edwin

Reclame, positief of negatief, als er maar over wordt gesproken. Dat begint er nu aardig op te lijken.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Adblock helpt. Maar op mijn iPhone toch al per ongeluk op geklikt. Vreselijk.

Bijdrager
    ronald

@Joram

Helemaal mee eens.
    Apple staat voor velen gelijk aan grafische perfectie.

Maar goed. Geen probleem met reclame . Anders betalen voor gebruik van deze site.

Echter, de plaats is onhandig maar………..

Ontzettend goed gekozen.

Als OMT voor iedere klik naar de Rabo een bedragje krijgt dan….

Juist, veel zullen er al per ongeluk op hebben geklikt.

Bijdrager
    Sascha

Ik al zo’n 37 keer denk ik. Hoeveel heb ik nu opgebracht ?

Bijdrager
    prullenbak

Ook ik klik graag op een banner voor OMT hoor. Maar dan wel graag expres, en niet als ik eigenlijk naar de homepage of m’n dashboard wil…
    maar we komen er wel overheen idd.

Bijdrager
    Vinhelper

Kijk, dat zijn de betere reacties! Positief blijven.

De header wordt (normaal gesproken) voor 7 dagen gehuurd.

Bijdrager
    denboris

OMT kennende zullen ze wel rekening houden met wat hun gebruikers hier van vinden….

not

Bijdrager
    rdesign

Als ze nou een leuke banner zouden doen… :innocent:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 78)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.