12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Tvdp

Focalprice

Heeft er iemand een idee welke verzendmethode ik moet gebruiken als ik bij focalprice.com een product wil bestellen? Airmail, Registered Airmail of EMS?

Bijdrager
    Obi

Volgens mij is alleen EMS beschikbaar voor zendingen naar het buitenland.

Bijdrager
    Tvdp

Ja dacht ik ook al, dan wordt het alleen aardig prijzig als je maar 1 product nodig hebt, maar bedankt!

Bijdrager
    iep

Vraag je altijd naar de bekende weg? Kijk op focalprice.com eens in de faqs, die zijn er niet voor niets!

Bijdrager
    Tvdp

sorry man, gaat het?

Bijdrager
    PvdO

Heb ik toch zomaar lief voor je gedaan! KLIK! Moet je alleen nog zelf lezen want ik ga het niet voor je vertalen op dit uur.

En volgende keer even googlen want je bent vast niet de eerste die zich zoiets afvraagt vermoed ik:)

Bijdrager
    Лукас

Ik heb altijd gratis verzending gehad bij focalprice.

Bijdrager
    Tvdp

Bedankt PvdO,
    en via google kon ik het niet vinden, dan krijg je alleen maar mensen die zich afvragen of er al iemand ervaring heeft met bestellen op focalprice en dan gaat het niet over de verzendmethode.

Bijdrager
    Лукас

Ga er wel vanuit dat je met gratis verzending pas 3 weken later iets in huis hebt.

Bijdrager
    PvdO

Tippie: als je iets niet kan vinden op een site of je hebt een vraag, scroll dan eens helemaal naar beneden. Vaak staat daar ‘FAQ’ of Frequently Asked Questions, en daar vind je vaak het antwoord. Of eventjes command+F en dan FAQ intypen, kan ook natuurlijk. Ik heb de link die ik gaf in ongeveer 3 minuten gevonden, dat kan jij vast ook.

Bijdrager
    Thoomas

Het komt erop neer dat je dus gewoon de goedkoopste (= gratis) verzendoptie kan nemen, de Airmail. Heeft bij mij altijd prima gewerkt. Nadeel is wel dat het lang kan duren totdat je je pakketje binnen hebt.

Bijdrager
    iep

@PvdO: in dit geval stond er in de rechterbovenhoek in koeienletters het woordje “help”, dat zou toch wel een belletje moeten doen rinkelen.

Overigens geldt het verhaal wat Focalprice geeft over de verzending voor vrijwel iedere webshop in Hongkong. Met de feestdagen duurt het verzenden zelfs langer, dan kun je rustig 2 maanden op je pakketje wachten. Maar ja, daar is de prijs dan ook wel naar;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.