13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    John44

FM transmitter

Heeft iemand ervaring met een fm transmitter zo ja met welke, ik wil namelijk een kopen voor in de auto maar ook voor in huis/kantoor !.

Bijdrager
    didi

Ik heb ergens onderin een laadje itrip liggen,
    Zegt dit genoeg.

Bijdrager
    Indomarco

idd…zo heb ik er ook een: slechts een keer gebruikt. (terug) in doos (al maanden).
    Er zijn veel, heel erg veel gebruikerservaringen te vinden op het forum. Meeste niet erg positief.
    Maar toch succes.

Bijdrager
    smoothly

zoek maar eens op “itrip”…

ik gebruik hem ongeveer wekelijks op mijn werk… ben er erg over te spreken

Bijdrager
    John44

op welke zender van fm ???

Bijdrager
    kontheur

hier staan denk ik genoeg ervaringen… ff zoeken wel… :lol:

Bijdrager
    Filiep

op mijn vorige ipod had ik een itrip die je via je ipod moest instellen. Dit werkt goed maar lastig om vlug van frequentie te veranderen. Op mijn nieuwe ipod heb ik de itrip met ingebouwde autolader en die werkt perfect. Ook direct via de display op de itrip de frequentie in te stellen.

Kortom ik ben er heel tevreden over en gebruik het elke dag.

Bijdrager
    Moode

Maar het is wel illegaal in Nederland.
    Doe wat je wilt met deze kennis.

Bijdrager
    John44

eigenlijk wil ik hem op kantoor gebruiken dus daar is dan een vast frecentie bij ! maar ja welke is dan de betere ????>

Bijdrager
    Raikkonen
    ”Moode”

Maar het is wel illegaal in Nederland.
    Doe wat je wilt met deze kennis.

ja dacht ik ook, maar laatst belde ik de citroen dealer om te vragen of ze al iets hadden om iPod te luisteren via de radio waarop hij antwoorden dat hij alleen een fm transmitter te koop had (a 65 euro) :roll: :roll:

Bijdrager
    IAa

Ik heb helemaal geen problemen met mijn iTrip Dock voor de 5g. vindt ’t eerder idiaal.

Ze zijn illegaal in NL om te gebruiken, je mag ze hebben, verkopen maar niet gebruiken.
    Denk niet dat iemand zich daar druk om zal maken, dat jij met een FM transmitter rondloopt. Een (bijv.) 3FM zou je nooit de lucht uit drukken met een normale iTrip of ander soort transmitter

Bijdrager
    stijnos

Het zal idd niet zo snel gebeuren dat je een hele radio zender plat zou leggen en dat dan je eigen muziek te horen is op die frequentie, eigenlijk best wreed toch? als dat zou lukken? 8)

Bijdrager
    IAa
    ”stijnos”

Het zal idd niet zo snel gebeuren dat je een hele radio zender plat zou leggen en dat dan je eigen muziek te horen is op die frequentie, eigenlijk best wreed toch? als dat zou lukken? 8)

Idd

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.