4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    George Morel

FM Radio + iPhone support voor op kantoor

Voor op kantoor ben ik op zoek naar een FM radio met speakers waarmee ik ook de iPhone kan afspelen en opladen.
    Het gaat om een kantoorruimte met 5 redelijk grote bureau’s en er mag best wat volume uitkomen.

Op Apple.nl/store kom ik wel een en ander tegen maar het aanbod is niet denderend.
    Zijn er toevallig mensen met goede ervaringen / tips voor een bepaald merk, type?

Het is een iPhone 3G overigens.

Bijdrager
    franssie

Je kan natuurlijk elke FM radio met een line in gebruiken in combinatie met een dock, lijkt me goedkoper.
    Ik heb er zelf een voor iPod ipv iPhone (eentje van nextbase was toen goedkoop op iBood) met erg veel en erg goed geluid maar ik denk dat die de iPhone niet oplaad zonder pinnetjes met weesteanden te verbinden.

Bijdrager
    George Morel

Zo’n all-in-one oplossing leek me wel mooi voor op kantoor en ik wil er graag ook mijn iPhone mee opladen.
    Ik kan inderdaad voor een “normale” FM radio gaan met line-in maar verken eerst de andere opties.

Iemand anders nog aanraders?

Bijdrager
    franssie

http://gizmodo.com/380088/ihome-ip99-iphone-alarm-clock-wakes-you-up-with-no-buzz

zoiets als dat dus, google op iPhone alarm clock bijvoorbeeld. niet allemaal hebben ze veel vermogen echter, afh van de afmetingen van je werkplek speelt dat mee…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.