24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Safa

FM 2007 start niet

Ik heb deze middag net FM 2007 gekocht, maar als ik na de installatie de app aanklik, gebeurt er niets. Enkel een beetje beweging in het dock, maar verder gebeurt er compleet niets.

Onder windows werkt het wel zoals het hoort, maar ben niet van plan om daarvoor bootcamp te gebruiken terwijl het normaal zou moeten werken op OS X.. Ik vermoed dus dat het iets met Mac (of de mac software op de cd) te maken heeft..

Iemand een ideetje?

Dries

Bijdrager
    Tuvok

Kijk eens of FM2007 een logbestand maakt. Zal vast wel. Daar zal wel in vermeld staan waarom het niet opstart.

Bijdrager
    Safa

waar kan je dat terugvinden?

Bijdrager
    Tuvok

Ga in de Finder naar Programma’s / Hulp Programma’s en start Console.
    Klik op Logbestanden en zoek even naar FM2007.

Bijdrager
    Safa

oke, weer iets bijgeleerd 8)

Ik kan niets terugvinden van FM, wel over de installatie maar niet over het programma of het opstarten hiervan..

Bijdrager
    Emiel

Ik zou het ook even niet weten wat het kan zijn. Hier werkt het prima.
    Je zou eerst eens kunnen herinstalleren en als dat niet gewerkt heeft een bericht plaatsen op community.sigames.com.

Bijdrager
    Safa
    ”Emiel”

Ik zou het ook even niet weten wat het kan zijn. Hier werkt het prima.
    Je zou eerst eens kunnen herinstalleren en als dat niet gewerkt heeft een bericht plaatsen op community.sigames.com.

heb ik reeds gedaan, maar er komt niet echt veel respons.

ALs het bij jou werkt, zal het ofwel aan de cd-rom liggen (weinig waarschijnlijk denk ik) ofwel aan mijn MBP (of de instellingen/programma’s).

Bijdrager
    Emiel

Verschil is natuurlijk ook dat ik geen Intel Mac heb. Niet dat het uit zou mogen maken met deze versie maar toch. Als je hem met Rosetta runt, gaat het dan trouwens beter?

Bijdrager
    Safa

neen, onder Rosetta werkt het ook niet.

Bijdrager
    Mr. Jones

Ai, na gebruik van de zoekfuncties heb ik ditzelfde probleem in een ander topic gezet. Maar ik heb idd hetzelfde probleem als TS. Heb hier een PB G4 en krijg het ook niet werkend. Na installatie, staat er een fm.app bestand, wanneer je hier op klikt gebeurd er niets…

PS.
    De demo heeft al die tijd wel gewoon gewerkt…

Bijdrager
    Mr. Jones

@Tuvok en Emiel, wat voor installatiebestand staat er op jullie CD? In de readme op de CD staat:

dubbel klik Installeer FM 2007 Mac.taak map

terwijl er op mijn CD enkel een setup.jar bestand te vinden is…

Bijdrager
    Emiel

Je moet de Install FM2007 Mac.command hebben. Staat die niet op jouw CD?

Bijdrager
    Mr. Jones

Nope, dit is het enige wat ik op mijn cd heb staan:

Terug naar de winkel of zou ik m op een andere manier nog te voorschijn kunnen krijgen?

Bijdrager
    Emiel

Ik zou dit probleem even posten op community.sigames.com/ en als dat niks oplevert gewoon terug naar de winkel met die CD.

Bijdrager
    Osiso

Je hebt gewoon de Windows versie dus gekocht. Ik geloof dat jebij FM 2007 een aparte Mac versie moet hebben.

Bijdrager
    Emiel

Nee. Als sinds jaar en dag wordt het op een en dezelfde CD uitgeleverd.

Bijdrager
    Safa

Dat was wat ik ook dacht, maar blijkbaar is dit niet meer het geval:

hier

Bijdrager
    Emiel

Apart! Zal wel een productie fout zijn lijkt me. Of waarom zouden ze dat met opzet doen?

Bijdrager
    angorawol

en waar halen jullie die mac-versie?

Bijdrager
    Safa

Op internet bestellen, al zag ik vandaag een advertentie met als afbeelding een PC/MAC versie dat je hem in mediamarkt & carrefour kan vinden. Ik ben echter niet zeker dat dit echt een PC/MAC versie zal zijn aangezien die afbeelding evengoed overgenomen kan zijn en, zoals uit onderstaande link blijkt, de benelux distributer specifiek om PC versies heeft gevraagd..

hier

Bijdrager
    angorawol

beste Dries, kan je dat ‘op het internet bestellen’ iets meer specifieren. Het internet is nogal groot:wink:

Bijdrager
    Safa

je hebt gelijk, maar zelf weet ik niet waar juist.
    Op het SIgames forum heeft men het veel over http://www.play.com of Amazon

Bijdrager
    kas

Schromelijk te laat, maar waarschijnlijk lukt het installeren voor mac gewoon als je het setup.jar bestandje opent…

Bijdrager
    Wintendo

Je hebt een Benelux versie ! die is alleen voor wintendo’s !! :o

Zie ook hier

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.