7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    WimWell

Flux de-installeren

Kan iemand mij vertellen hoe ik Flux de-installeer.
    Als ik het in de prullenbak wil gooien komt de melding dat dat niet kan omdat het programma draait.
    Ik weet dus niet hoe en waar ik een programma stop kan zetten.
    Klikken op Flux geeft geen andere balk dan de safari menubalk.

Alvast bedankt.

Wim

Bijdrager
    wouter57

Probeer het HIER mee. Mocht er in Appcleaner een slotje staan op de app dan staat er hoogstwaarschijnlijk nog een schijfkopie van Flux op het bureaublad die je eerst moet verwijderen.

Bijdrager
    SunKeeper

Misschien op de site van de maker kijken? (geldt eigenlijk altijd voor alle software)

Bron: https://justgetflux.com/news/pages/macquickstart/

Daar staat:

Bijdrager
    WimWell

Wouter ik heb de oplossing van Sunkeeper genomen.
    Sunkeeper dank je wel.

Bijdrager
    GoeieDag
    WimWell op 31 januari 2016

Klikken op Flux geeft geen andere balk dan de safari menubalk.

Installeer dan geen dingen waarvan je niet weet wat het doet.
    Want f.lux is een programmaatje wat zich nestelt, en laat bedienen, in de menubalk, als menubalk-icoon.

En daar kun je ‘m stoppen, en dan vervolgens simpelweg het progje weggooien. Niks moeilijks aan.

Bijdrager
    WimWell

Goeiedag dank voor je tip. Maar zoals je wel hebt gelezen had ik het antwoord al gekregen.
    Fijn dat je mensen die op een imac zijn overgestapt zo sportief helpt met zo’n KUT opmerking.
    We zijn niet allemaal computernerds zoals jij.

Bijdrager
    GoeieDag

Heeft niks met nerd-zijn te maken.
    Als je iets installeert moet je weten wat en waarom je iets installeert. Anders zit je computer -ja, ook een Mac- voor je het weet vol met malware.
    Maar prima zo: de beste lessen leer je uit de praktijk.
    Overigens is mijn toevoeging ook bedoeld voor andere mensen die ooit met dit ‘probleem’ zitten, en na googlen op dit draadje komen. Die hebben denk ik wel wat aan deze aanvullende info. (Hé, zo’n forum is er niet alleen voor jouw problemen.)

Veel plezier met je iMac.:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.