4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Flurry schermbeveiliging stopt

Ik heb op m’n MBP die bijna altijd aan de stroom hangt die (leuke) Flurry schermbeveiliging hangen. Ingesteld op 3 minuten.
    Na 3 minuten doet de flurry dus zijn ding maar dit duurt enkele minuten en dan gaat het scherm op zwart. Als ik daarna de muis aanraak heb ik gewoon weer m’n bureaublad natuurlijk.

Klopt het dat na een paar minuten het scherm op zwart gaat? Ik zie namelijk wel eens in de etalage’s volgens mij de hele tijd die flurry aan en volgens mj was dit voorheen bij mij ook zo….

Want instellen dat je scherm na een paar minuten op zwart gaat doet ‘ie niet toch?

thanks
    :apple:

Bijdrager
    sven-

Dit kun je allemaal zelf instellen bij Systeemvoorkeuren (Energiestand & Schermbeveiliging)

Bijdrager
    kleini

Bij je MBP kan je kiezen of je je MBP in sluimerstand laat gaan, maar ook om enkel je scherm in sluimer te laten gaan (dat is dat zwart worden).
    Je kan dit afzetten op de volgende manier:

-Systeemvoorkeuren
    -Energiestand
    (-toon details)
    -verplaats de schuifknop naar “nooit”

Bijdrager
    Picazi

Ja verdikkeme ik zit alleen bij schermbeveiliging te kijken maar de energiestand zet m’n MBP na 10 minuten in de sluimerstand zie ik en dat is het wat er dan gebeurd…. ik dacht dat ik alleen bij schermbeveiliging moest kijken.
    Stom stom stom
    Thanks thanks thanks
    :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.