10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Flume Pro upload naar Instagram

Hello,

Heeft er iemand een idee hoe het komt dat ik geen beelden kan upkoaden naar Instagram met mijn Flume pro toepassing?

Die stopt er altijd mee als de upload 85% is?

Bedankt

Bijdrager
    Kwadraatje

Nog nooit van deze app gehoord, maar ze hebben een nette website met informatie over bugs e.d.

Deze zal je interesseren: https://support.flumeapp.com/article/103-carousel-posts-fail-to-upload

Je kunt je geld terugvragen. 🙂

Moderator
    Night

Of wachten op een update, die een dezer dagen zou moeten verschijnen, volgens diezelfde link.

Bijdrager
    Kwadraatje

Nou, één dezer dagen… ‘no exact release date can be provided at this stage (approximately end of Q1 2020).‘

Moderator
    Night

Precies, daar zijn we al ruim voorbij, dus mogen we een update een dezer dagen toch wel tegemoet zien?

Bijdrager
    Kwadraatje

Misschien wel, misschien niet. Het lijkt me het verstandigst dat Johny zelf even informeert bij Flume. 🙂

Bijdrager
    Johnyw

Ik heb geprobeerd om zelf contact op te nemen, en alles op hun site afgezocht, in de twee gevallen nul op het request!

Ze hebben niet echt wat je zou noemen een “helpdesk” ? Ik vermoed trouwens dat Flume een éénmansonderneming is…

Ik gebruik nu ook “Grids” maar dat is niet zo handig als Flume. Een beter alternatief voor deze laatste vind ik niet…

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Johnyw op 7 juni 2020 om 12:05</p>
    Ik heb geprobeerd om zelf contact op te nemen, en alles op hun site afgezocht, in de twee gevallen nul op het request!

Ze hebben niet echt wat je zou noemen een “helpdesk” ? Ik vermoed trouwens dat Flume een éénmansonderneming is…

Ik gebruik nu ook “Grids” maar dat is niet zo handig als Flume. Een beter alternatief voor deze laatste vind ik niet…

Na vijf seconden zoeken was ik hier: https://support.flumeapp.com/conversation/new

Bijdrager
    Johnyw

OK, goeie avond.

@Kwadraatje
    bedankt voor de link.

Ik heb ondertussen reeds een vijftal berichten gestuurd naar de helpdesk, maar geen reactie.

dat, en het feit dat die app sinds een jaar niet geupdatet is…?
    Het is in ieder geval een raadsel hoe iedere poging om iets te posten stopt op 85%
    Het vreemde is dat ik met “Grids” wel lukt, maar die app is bijlange niet zo uitgebreid qua mogelijkheden, daarom liever flume!

Iemand weet van een alternatief ?

bedankt

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Johnyw op 11 juni 2020 om 18:03</p>
    OK, goeie avond.

@Kwadraatje
    bedankt voor de link.

Ik heb ondertussen reeds een vijftal berichten gestuurd naar de helpdesk, maar geen reactie.

dat, en het feit dat die app sinds een jaar niet geupdatet is…?
    Het is in ieder geval een raadsel hoe iedere poging om iets te posten stopt op 85%
    Het vreemde is dat ik met “Grids” wel lukt, maar die app is bijlange niet zo uitgebreid qua mogelijkheden, daarom liever flume!

Iemand weet van een alternatief ?

bedankt

Deze scoort vrij goed bij MacUpdate: https://mac.eltima.com/instagram-uploader.html

Recent geupdated, maar geen garantie dat dat zo blijft natuurlijk.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.