9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    thommy7

Flitsers / Snelheidscontroles

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een app voor de iphone 4 tegen flitsers/snelheidscontroles. Bestaat er een app die alle informatie pusht? Dus als je rijdt en je komt in de buurt van een flitser, lasercontrole, trajectcontrole etc een bericht op je scherm komt dat er over bv 500 meter een controle is. Handig zou ook zijn als die een geluid maakt. Ik heb al wat gezocht op internet, maar ben veelal apps tegengekomen waar alleen een lijst stond met controles, naar mijn idee moet het bovenstaande ook mogelijk zijn met de ingebouwde gps en 3g internetconnectie.

Ook alle andere handige verkeersapps zijn welkom…

Vriendelijke groeten,

thom

Bijdrager
    Maverick9898

Je rechtervoet:p……. zo vermijd ik altijd de flitsers;).

Nee die is flauw. Volgens mij zit het standaard in TomTom, maar misschien niet in de iPhone-versie.

Bijdrager
    KarelWillem

Vrijwel elk belangrijk Navigatiesysteem (o.a. Navigon en TomTom) geven een waarschuwing.

Mobiele snelheidscontroles zijn echter niet iets wat je snel in een navigatiesysteem zult vinden.

Maar er zijn volgens mij Apps zat hoor. Voorbeeldje:
    http://itunes.apple.com/app/trapster-speed-trap-alerts/id290629277?mt=8#
    http://www.iphoneclub.nl/25769/flitspalen-op-de-iphone-radarradar-en-asmart-hud-speedcams/

Google > snelheidscontrole iphone

Bijdrager
    Gauloises

Wikango

Bijdrager
    baziel

iCoyote

Bijdrager
    bouncer

Flitsmeister

Bijdrager

Flitspalen

Bijdrager
    KiDo

Flitsmeister werkt het beste geloof ik. Je kan dan ook via push instellen als er nieuwe dingen binnenkomen. Gewoon even je eigen wegen instellen waar je vaak op rijd, voor je wegrijd eventjes checken of er op jouw weg een flitser staat, push aanzetten voor hoelang je moet rijden en dan komt het wel goed:)

Op die manier rij ik elke dag van en naar school;)

Bijdrager
    Oulad

Stinger:D
    Maar dat is geen iphone app:(

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.