5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Cedrickh

Flitsend scherm MacBook mid-2007

Mijn macbook uit mid-2007. Doet de laatste tijd raar. Het scherm begint te flitsen en de speakers maken rare geluidjes. Het lijkt een beetje op het testbeeld op een televisie. Lange banden met gekleurde verticale strepen. Het geluid is een schriel geruis. Dit is al een keer of drie gebeurd. De laatste keer sloot mijn computer zich vanzelf af. Heeft iemand die probleem al voorgehad en weet iemand misschien hoe ik geholpen kan worden?

Het gebeurt trouwens ook meestal als ik een filmpje full screen probeer te zetten op youtube ofzo.

Bijdrager
    Cedrickh

Het gebeurt trouwens ook meestal als ik een filmpje full screen probeer te zetten op youtube ofzo.

Bijdrager
    rubendk

doe eventjes een SMD reset. batterij eruit (geen stroom aangesloten) 5 seconden op aan/uit knop drukken. Dan accu weer erin en opstarten..als het dan niet weg gaat is er misschien hardware probleem.

Bijdrager
    Vinhelper

Beter bekend als SMC-reset.

Het kan ook een probleem met de videokaart of scherm zijn, als je screenshots maakt, zie je daar dan ook de strepen op?

Bijdrager
    Cedrickh

Heb het net gedaan, en hoop dat het nu is opgelost. Heb het wel tien seconden gedaan omdat dat bij de link stond.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.