15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager

Flippende pixels in iOS 4.3

Hallo iedereen,

Sinds ik iOS 4.3 op mijn iPod touch 4 heb geïnstalleerd, zie ik vaak ‘flippende pixels’ in bijvoorbeeld het WiFi-icoontje in de menubalk, of tijdens het laten zien van een push-bericht..

Sorry trouwens voor de benaming flippende pixel, maar ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven; het is net als of de pixels knipperen van dood naar werkend. Meestal gebeurt houdt dit zo’n 2 seconden aan en dan is het weer weg.

Ik zou er graag een screenshot van maken, maar het is me nog niet gelukt!

Hebben meer mensen hier last van?

Laat het me weten!

Geblokkeerd
    Anoniem

Mij viel het gister op tijdens het syncen boven batterij icoon.

Bijdrager
    Usain op 14 maart 2011

Mij viel het gister op tijdens het syncen boven batterij icoon.

Welk iDevice heb je, als ik vragen mag?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ook een ipod touch 4
    Ik weet nu hoe je het krijgt je ipod even locken en dan van de lock afhalen maar niet ontgrendelen.
    Als ik een screenshot maak is het weg maar staat het ook niet op de screenshot…

Bijdrager
    Burakk28
    1. list item

Heb ook een ipod touch 4g en het gebeurd ook bij mij. ook zijn de flippende pixels net als bij Usain niet terug te zien op een screenshot.

Geblokkeerd
    Anoniem

Boven iPod+ wifi en boven batterij icoon.

Bijdrager
    wilmer

Ik heb hier op m’n iPod touch 4 ook last van. Ook heb ik het gevoel dat de iPod langzamer is. En dat terwijl safari 2 keer sneller zou moeten zijn!
    Ik wil eigenlijk downgraden of hoe je dat ook maar wil noemen. want zo heel veel heb ik niet aan 4.3… Kan dit?

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je je blobs hebt opgeslagen wel maar dat zal wel niet.
    Snelheid heb ik geen last van.
    en heel vaak komt het ook niet voor.

Bijdrager
    wilmer

De blobs? Wat is dat? Ik heb nog wel een backup van voor 4.3…

Bijdrager
    Chorro

iOS 4.3 is voor m’n gevoel wel veel sneller op m’n iPhone 4, maar m’n iPad bijvoorbeeld is er niet sneller door geworden. Eerder iets trager.

Overigens heb ik bij beide devices geen rare pixels, maar het beloofde verschil in snelheid is dus niet altijd te merken.

Geblokkeerd
    Anoniem

@Wilmer laatmaar het gaat niet lukken. (lastig verhaal met SHSH Blobs <—- google maar)
    Aan die backup heb je niks.

Bijdrager
    wilmer

Maar dit kan toch niet? Dit is niet Apple waardig. En een soort update van 4.3 zal er wel niet komen… Dat het langzamer is, oké, dat kan aan mij liggen. Ik heb er geen bewijzen voor, maar die pixels die zo raar doen, dat kan gewoon niet.

Ik heb m’n iPod bij zo’n Apple winkel (Amac) gekocht, kunnen ze er daar wat mee?

Bijdrager

Ik merk wel dat safari sneller is geworden. Het muziekgedeelte is wel heel langzaam bij mij, maar dat komt wss omdat ik nogal veel muziek heb.. Een gemiddelde zoekactie door mijn nummer kost ongeveer zo’n 20 seconden…

Ik zou toch niet terug willen naar 4.2..

Bijdrager
    prullenbak

een soort update van 4.3 zal er wel niet komen…

Waarom niet? Er kunnen gerust wat kleine dingetjes opgelost worden in bijvoorbeeld een 4.3.1 hoor. Zou niet voor t eerst zijn dat er van die kleinere updates komen.

Geblokkeerd
    Anoniem
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.