5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

"flipboard" mac

Is er ook een soort flipboard voor de mac?

ik zoek een programma dat naast soc media ook mailaccounts kan binnenhalen?

eigenlijk soort tweetdeck maar met opmaak flipboard

Geblokkeerd
    Anoniem

Was het maar zo’n feest… ik zou Flipboard voor de Mac al lang hebben draaien dan:)

Het enige programma met een likkenbaardend mooie interface voor dit soort dingen die ik ken, is Reeder. Helaas is dat alleen een RSS-lezer en doet het verder niets met de Social Media.

Het enige programma wat ik ken dat iets met meerdere Social Media’s doet (zoals Facebook en Twitter), is Socialite. Niet echt op een manier zoals Flipboard helaas, maar ’t is de enige die ik weet: http://www.apparentsoft.com/socialite

Oh, ik zie nu dat er wel een web-variant is als het je alleen om Facebook en Twitter gaat:
    http://paper.li/

Bijdrager
    ronald

Ha Joram,

tja, wel jammer.
    Flipboard kan overigens ook niet alle soc media aan
    Linkedin kan je er niet in kwijt helaas.

Dan nog maar even tweetdeck op de MBP gebruiken want dat is op zich wel goede applicatie.
    Alleen werkt dat weer niet goed op de iPad.

Er is dus een markt voor een app die op beiden draait en meer mogelijkheden biedt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nou en of! Nu moet ik toegeven dat ik liever niet 50 Social Media berichten in Flipboard zie, omdat ’t anders weer zoveel tegelijk wordt (voor mij ten minste). Maar een programma op je Mac wat er net zo gelikt uit ziet én een handjevol Social Media -sites aan kan zou fantastisch zijn:)

Bijdrager
    ronald

Even gekeken op de site, $ 9,95 en in d eApp store is het $ 7,95 (plus de voordelen van de store)

Alleen zeer slechte recensie in d eapp store.

Dus om daar nu geld aan uit te geven. Maar even niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.