9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Berrt

Flip4mac doet het niet altijd

Hoe kan ik met behulp van Flip4mac de volgende site zien?
    http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&cid=1
    Ik wil graag naar Ferrarivideo kijken.
    Ik krijg ” ongeldige url ” van de QuickTimeplayer.

Berrt

Inactief
    Anoniem

Hier heb ik ook heel vaak last van. Weet iemand een oplossing?

Bijdrager
    Elrithranduil

Zo raar dat elk fluttig mp3 spelertje van de blokker WMA ondersteund terwijl daar op de mac nog steeds problemen bij komen kijken. Ik krijg vaak wel resultaat als ik de voorkeuren aanpas Create streaming movies bijv aan en uit met verschillend resultaat. De stream van radio 3fm op de site daar krijg ik echter nooit aan de praat alleen via de radio widget.

Bijdrager
    Macs

Zelfde probleem met deze site. Tot voor kort kon ik zonder problemen wmv’tjes bekijken. Sinds 10.4.9 lukt dat niet meer. Wmv’s worden in de finder ook niet meer weergegeven in voorvertoning.
    Behoorlijk lastig! Iemand een oplossing? Of een alternatief?

Bijdrager
    1984
    ”Berrt”

Ik wil graag naar Ferrarivideo kijken.

probeer Firefox …. of deze url: http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=32128&nav=32129,32126,32128,32124,0

Bijdrager
    www.project-euh.com

Bij mij werkt het. Laatste Flip4Mac installeren en ik heb in de voorkeuren aangvinkt dat ie de filpjes in quicktime opent ipv in de browser…

Bijdrager
    LEXY

Hier ook. Streamt prima binnen en gewoon in Safari!

Bijdrager
    1984
    ”www.project-euh.com”

ik heb in de voorkeuren aangvinkt dat ie de filpjes in quicktime opent ipv in de browser…

Het nadeel is dan dat je de stream niet kunt bewaren zonder QT Pro, in de browser klik je links onder op het 3 hoekje en bewaard hem als QT movie 4kb stream (kun hem je ook bewaren en later bekijken)

Bijdrager
    Berrt

Ik heb het opgelost d.m.v. de helppagina van éénvandaag.nl

Ik moest de wmv browser plugin uitschakelen.

Nu werkt het wel.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.