5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tomc

Flikkerende cursor met wacom tablet

Beste leden
    Vandaag alweer een irritant probleem met mijn macbook. Ik ben namelijk bezig aan een project waarbij ik een wacom tablet gebruik. Nu had ik onlangs het probleem dat waneer ik tekende in pixelmator, photoshop of sketchbook de cursor continue flikkerde tussen de brush-aanwijzer en het standaard pijltje. Toen heb ik nieuwe wacom drivers gedownload en geïnstalleerd en dat leek het probleem op te lossen, OS X was toen up-to-date. Maar zoals de laatste tijd op mijn Mac komen probleem gewoon steeds terug. Dit probleem maakt het werken met een tekentablet gewoon heel erg frusterend en bijna onmogelijk. Ik ben nu de laatste software update aan het downloaden maar ik heb een héél licht vermoeden dat het probleem er niet mee opgelost zal zijn.

Iemand een andere oplossing? De tijd die ik nodig heb loopt namelijk weg ?
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    Shmoo

Meestal zijn dit soort dingen een conflict tussen andere spulletjes die aangesloten zijn op je Mac. Denk aan externe HD’s, en alles dat je kunt koppelen aan je Mac.

Bijdrager
    Leander

Wacom prefs deleten? Al geprobeerd?

Bijdrager
    16jeffrey

Dit probleem heb ik ook in Photoshop! Erg irritant. Heb nog nergens een oplossing gevonden…

Sleutelbeheerder
    Night

Heel soms heb ik dat zelfs met de gewone standaard Apple muis in Photoshop. Even PS opnieuw starten verhelpt dat dan wel weer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.