5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven van de Scheur

FlatOut 2 Geluid valt uit

Ik speel regelmatig FlatOut 2 op mijn macbook (wit 2.4ghz x3100, 2gb ram), echter heb ik een gek probleem.
    Regelmatig valt het geluid namelijk zomaar uit, je hoort dan “plop” en weg is het geluid.

Het is exact dit probleem tot zover ik kan zien:
    http://www.youtube.com/watch?v=V2Vu140BUdQ

(niet mijn mac)

Echter doet het geluid het bij mij prima zodra FlatOut 2 wordt afgesloten.

In de video staat dat het probleem is op te lossen door hardware 3D geluid uit te zetten, echter heb ik geen idee hoe ik bij mijn settings screen kom, die zie je een keer na de installatie maar kan ik zo 1234 niet meer oproepen….

suggesties?

Bijdrager
    Calpa

Heb je de illegale versie? :P

Nahjah, ik ook namelijk. Tot nu toe op geen enkele manier het systeemvoorkeuren-schermpje tevoorschijn weten te toveren dan:

– Extern scherm aansluiten; als je vervolgens FlatOut 2 start kun je opnieuw de resolutie van het spel kiezen (en alle andere instellingen zoals het 3D sound uitzetten)

– FlatOut 2 opnieuw installeren.. bij de eerste keer starten krijg je immers het schermpje te zien.

Bijdrager
    Sven van de Scheur

je kan een bestandje (volgens mij devices.cfg) verwijderen uit de map waar flatout 2 staat. (in zo”n submap) en dan zal je opnieuw het schermpje met settings krijgen, vinkje uit en sindsdien geen problemen meer;);)

Bijdrager
    Calpa

Ah ja; dat is dan ook een handige oplossing :P

Ik heb het toen opgelost door FlatOut even op te starten op mijn MacBook scherm, en daarna weer op mijn externe scherm.

Maarja.. nu werkt het weer; jee.

Bijdrager
    JelleSE

Had het zelfde probleem. Na het lezen in de handleiding!!!! :evil: volgende oplossing gevonden. Je kunt het configuratiescherm oproepen door FlatOut 2 te starten met ALT ingedrukt (wanneer je op OK klikt in het eerste startschermpje).

:D

Heerlijk spel verder trouwens…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.