5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Doulos

Flash wizzards maak eens een offerte!

Het mailformulier op onze flash website verstuurd niet echt een email. Dit blijkt waarschijnlijk niet aan het php script te liggen maar aan de flash file.

Zie hier de website: http://www.degebedswinkel.nl

ben je goed met Flash en kun je dit oplossen (misschien wel door een ander form te gebruiken), dan daag ik je uit om een offerte te mailen via een pb.

Bijdrager
    KarelWillem

Even volledig off-topic: Erg mooie site.

Het is dat ik ben opgevoed in een gelovig gezin, anders zou ik zo ‘switchen’. :wink:

Bijdrager
    computer space

PHP kan mail versturen, Flash daarentegen lijkt me dat niet te kunnen. PHP kan namelijk bij de mailserver wanneer die aanstaat. Misschien is dat wel het probleem. Ondersteunt de server wel postfix of een andere mailserverfunctie? Vanwege spam-risico kan dat zo maar uitgeschakeld zijn.

O, ik zie een foto van een echte winkel, met PIN logo, maar in welke plaatst die nu te vinden moet zijn? geen idee, geen adres of iets.

Inactief
    Anoniem

via flash verstuur je gewoon variabelen naar een php pagina

In flash gebruik je dan sendAndLoad()

de variabele die verstuurt zijn kan je in php dan opvragen via
    $_POST[”];

Bijdrager
    iNsane

Zo te zien is ’t een ingekochte template (ben ‘m al eens tegen gekomen). Je kunt dan de .fla gewoon wijzigen (waarschijnlijk een kwestie van een URL veranderen), opnieuw compilen en uploaden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.