8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    1962guitarman

Flash werkt niet naar behoren…

OSX 10.6.5
    Safari 5.0.3
    Flash 10.1

Op de meeste sites gaan de filmpjes hartstikke okay zoals op youtube. Echter op zie.nl gaan de filmpjes voor geen meter. Instellingen die ik krijg wanneer ik rechts klik op de filmpjes zijn volgens mij in orde. Wanneer ik rechts klik op de filmpjes krijg ik wanneer ik op ‘algemene instellingen’ klik een link naar de Adobe site voor flash en beginnen de filmpjes normaal te lopen. Wat ik niet snap is dat wanneer ik dit nieuwe venster openhoud en een ander filmpje open op zie.nl het filmpje normaal begint te lopen wanneer ik het venster met de Adobe site aanklik…
    Wat klopt er niet?
    ’t Is niet te doen om continu deze pagina(adobe flash) open te houden en bij ieder filmpje steeds maar weer op het venster te klikken….

Bijdrager
    bouncer

Heb je de laatste flash-plugin? Bij mij, zelfde configuratie als jij hebt, lopen de films prima.

Bijdrager
    1962guitarman

Heb de laatste plugin, vannacht nog gedowned van de flashpagina. Eerst de toen nog ge├»nstalleerde flash volledig verwijderd om geen problemen te krijgen…

Bijdrager
    tarun

Sinds Flash 10.1 crashed de plugin regelmatig bij mij. Een verbetering is dit dus niet wat mij betreft.

Bijdrager
    LighScan

Flash werkt niet naar behoren…

Niet bepaald groot nieuws. Tegen de tijd dat Adobe **eindelijk** is een keertje een fatsoenlijke Flash-versie voor OSX uitbrengt, zijn we hopelijk al eeuwen Flash voorbijgestreefd met alternatieven als HTML5.

Bijdrager
    1962guitarman

Was ook niet bedoeld als groot nieuws, vroeg me alleen af of er misschien nog meer mensen waren die dit probleem herkennen en weten wat ik kan doen om er van verlost te zijn…

Bijdrager
    bouncer

Ik kan me ook nog herinneren dat ik het een en ander met betrekking tot de flash settings heb gedaan. Ik heb allles dichtgezet.
    Hieronder de link. Baat het niet, het schaadt ook niet.

http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager03.html#117498

Bijdrager
    1962guitarman

Schaadt niet maar baat ook niet.. T├▓ch bedankt voor de tip…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.