7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

flash-website downloaden

Er zijn verschillende topics over het downloaden van een site, maar ik zie toch geen antwoord op: hoe download ik mijn (flash)website in zijn geheel naar mijn harde schijf. Iemand een tip?

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Met een FTP programma en inloggegevens.

Bijdrager
    Thoomas

Aangezien je vertelt dat je de eigenaar van de site bent, is de oplossing van iphonechilly een prima oplossing. Als je de website erop heb gezet, kan je hem op dezelfde manier er toch ook weer afhalen?

En anders kan je SiteSucker gebruiken.

Inactief
    Anoniem

Sitesucker heb ik geprobeerd, maar werkt 1 seconde en dan niets meer. Het is een site die je huurt bij Photobiz, met templates naar keuze etc. Dus ftp werkt niet. Je zet alleen je eigen foto’s en tekst erop, en Photobiz zet de boel online. Ik wil hem graag als ik bij een klant zit en waar je vaak geen wifi hebt (omdat de meeste mensen hun wachtwoord nergens vandaan weten te halen) offline laten zien.

Inactief
    Anoniem

Kan het zijn dat het niet werkt omdat de url van de site de url van mijn yahoo-account is, dat wordt dan namelijk weer doorgelinkt naar photobiz. Je komt als je de url intikt in een browser wel mooi bij mijn site uit, maar er gebeurt intussen natuurlijk van alles. Ik ga eens kijken of ik achter de direkte url kom, misschien helpt dat.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Je bent bekend met serverside scripting? De website zal zeer waarschijnlijk nooit gaan werken op deze manier.

Inactief
    Anoniem

De site werkt prima, alleen hij is idd niet te downloaden. dan maar mooie keynote maken…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.