10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

(Flash) Van swf naar fla?

Zou mooi zijn als er een programma was dat op basis van een swf’je een fla’tje kon genereren.
    Kan dat? Bestaat dat?

Bijdrager
    klaus

Volgens mij niet, maar er bestaan wel programmatjes om in uw swf te kunnen ‘kijken’. Kan handig zijn om sommige stukjes code te bekijken, maar het werkt niet in die mate dat je gewoon alles ziet, het is erg beperkt.

Bijdrager
    pietertje

je begrijpt hopelijk dat je hier niet andermans werk mee mag jatten:
    http://www.buraks.com/asv/

Bijdrager
    diederik
    Bijdrager
    sally

@ klaus.
    ja je kunt zelfs met TextEdit in een swf kijken en een bijv. een linkje wijzigen.
    Maar ik zit met de erfenis van een verdwenen webdesigner en wil een kleiningheidje in een interface veranderen.
    @ pietertje
    asv is er alleen voor windows, lijkt het.
    Nee, ik ben niet geinteresseerd in het hergebruiken van andermans Flashkunsten (of het extracten van muziek of plaatjes)
    @ diederik
    Dat is zeker een stap in de richting (jammer dat ik nogal stom ben in Flash)

Alledrie bedankt!
    Nog iemand een idee?

Bijdrager
    Ward

Flashrip heet dat geloof ik. Niet echt een fraaie bezigheid maarja…

Bijdrager
    diederik
    ”Ward”

Flashrip heet dat geloof ik. Niet echt een fraaie bezigheid maarja…

Kan dat wat duidelijker? Via google niet echt iets te vinden:)

Bijdrager
    Ward

Ik heb hier een progje dat FlashRipper 0.1 heet. Maar dat is al heel oud en voor os9

Bijdrager
    Thom
    ”AndreSalters”

@ klaus.
    ja je kunt zelfs met TextEdit in een swf kijken en een bijv. een linkje wijzigen.
    Maar ik zit met de erfenis van een verdwenen webdesigner en wil een kleiningheidje in een interface veranderen.

Hoe doe je dit dan?

Bijdrager
    sally

Stel je hebt een swf’ je op je harde schijf staan (maak eerst even een copy)
    Open je die met TextEdit dan krijg je een hoop abacadabra, maar met find (kun je bijv. wel een url vinden die je wilt wijzigen. Wijzigen, saven en verdomd: het werkt ook nog.
    (dit is natuurlijk gepruts maar het is mij wel een keer van pas gekomen bij de verhuizing van mijn eigen klungel site)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.