3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    partyfart

Flash probleem met tonen van plaatjes via AS2 en movieclips

Wie kan er even helpen?
    Zie:
    http://www.applejunk.com/flash/

De bedoeling is dat als je met je muis over de wereldbol gaat er een afbeelding komt met text (dat werkt) maar tevens ook een plaatje bij die specifieke text (movieclip met bewsute plaatje). En dat gaat mis.

We roepen een Movieclip aan, maar het werkt niet zoals behoord… Lijkt simpel maar we worden helemaal gek
    Alvast eeuwige :thumbsup: voor jou

FLA kan ik je leveren, ik wordt gek!! :sealed:

Bijdrager
    sedikit

Ik begrijp het probleem niet zo goed: je krijgt een draaiende wereldbol met wat “i”(information) icoontjes. Click je daarop dan stopt het draaien van de wereldbol, en dan krijg je in het beeld een venstertje met de informa welke overeenkomt met de keuze van het “i”-icoontje. Nou en! Een ingewikkelde-, onzinnige- en overbodige manier om Google te vervangen. Er wordt wat afgefröbelt op het net. Nergens staat iets wat refereert aan een “plaatje” , of het zou die draaiende wereldbol moeten zijn. Volgens mij werkt alles zoals het behoorT
    Edit: Ah, nu begrijp ik het. Je wilt zèlf die mogelijkheid ontwerpen, en dat lukt niet(maar ik blijf bij bovenstaande tekst, als je het niet erg vindt!)

Bijdrager
    partyfart

Tis al gefixed. Thx voor de reply!:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.