12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    onem

Flash probleem met Flash MX 2004 Prof

Ik ben een website aan het bouwen voor iemand maar deze werkt alleen op een Apple en niet op Windows en ik weet niet wat het probleem is.

http://www.voedingsprobleem.nl

Ik dacht ik werk eens met een popup venster maar dan krijg ik op windows een script fout te zien. Met fout opsporen kom ik ook niet ver, want dan heeft hij het over een argument wat niet goed is. Ik heb op de test machine de laatste flash player draaien en de laatste Java.

Kan iemand even kijken, of het is iets met publish / of de html is niet goed / of of het rare is dat hij het dus wel doet met Safari van Mac OSX .

Ik hoop snel wat te horen

Bijdrager
    levski

ik zou eerst eens andere fonts (pixelfonts) gaan gebruiken, dit kan
    absoluut niet …

Bijdrager
    onem

Graag reacties op de vraag, niet over de layout Deze is door de klant goedgekeurt en is dus niet de vraag.

Alvast bedankt

Bijdrager
    Syndic

Met welk script roep je de popup aan? Kan dat niet checken omdat je splash ook in Flash is gemaakt…

Bijdrager
    XXX

misschien omdat je een nieuw venster opent met argumenten in de link, ik zou een nieuw venster laten openen met een javascriptje, dat werkt crossplatform en crossbrowser

Bijdrager
    onem

Ik gebruik een components easypopup

http://home.swfla.rr.com/centerpopup/

Volgens mij is dit de gewone standaard javascript wat hij gebruikt. Alleen makkelijker gemaakt via een menu.

[/url]

Bijdrager
    XXX

ik bedoelde heel simpel een js functie in de head van je html zoiets als dit:

<script language=”JavaScript” type=”text/JavaScript”>
    function naarVenster() {
    msgWindow=window.open(‘site.html’,’titelvanteopenenpagina’,’width=500,height=300′)
    }
    </script>

en dan op je knop in je flashmovie:
    on (press){
    getUrl(“javascript:naarVenster()”)
    }

werkt altijd

Bijdrager
    onem

@xxx

Hoe bedoel je eigenlijk, ik ben geen java/flash techneut, kan ik in flash dan zomaar aan die knop een javascript hangen?

Want in een eerdere versie had ik dat gedaan, maar dan moets ik ook iets in de <head> van de HTML maar dat werkte ook niet goed.

Heb je voorbeeldjes? in iedergeval alvast bedankt

Bijdrager
    onem

Je was me even voor, ga ik even proberen dadelijk.

Thanks

Bijdrager
    pille
    ”onem”

Graag reacties op de vraag, niet over de layout Deze is door de klant goedgekeurt en is dus niet de vraag.

Alvast bedankt

Nog een tip (geen reactie op de layout :) ) Zet de quality van je flash op high ipv medium. Dan zijn de fonts beter leesbaar.

Bijdrager
    onem

Bedankt, ga ik doen. Ik dacht namelijk dat er bedoelt werd met de schrijf font die niet mooi is. Maar de Optima is inderdaad niet echt leesbaar op bepaalde fronten.

Bedankt in iedergeval voor de postieve kritiek :?

Bijdrager
    onem

Opgelost zover in iedergeval

Ik moet inderdaad even het font probleem oplossen, maar het java probleem is opgelost.

Ik heb inderdaad even de raad opgevolgt van XXX en daarna even de FAQ gelezen van Flashfocus waar ze een popup generator hebben (heel erg handig)

Thank you all

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.