6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

Flash probleem

zoals de meeste hier weten ben ik aan een site bezig.
    Nu alles verloop prima, maar ik stuit op een vreemd probleem.
    Er moet ergens een externe swf geladen worden, en als ik het hier op de computer test doet ie het perfect.
    Maar als ik m op de server zet en hem online wil laden, dan gebeurt er niets?

Swf zou gelanden moeten worden doormiddel van een button…

Waar zou dit aan kunnen liggen?
    Het pad is zeker juist, want hij doet het hier op de computer?

Groetjes
    Jonas

Bijdrager
    freshface

Verander de naam eens van de externe swf, en dan ook in het script.
    En je gebruikt toch loadMovie(); ?
    En is de swf niet te groot (mb) dan wil het soms wel ff duren eer flash hem eigenlijk weergeeft.

Bijdrager
    Wulfey

Is het pad op jouw computer iets van hd/user…./jada.swf want dan kan ie hem niet vinden.
    je moet dus wel een pad nemen dat zich op je server bevind…of is je thuis computer je server….dan heb ik niets gezegt.

groetjes

Bijdrager
    huinkroese

Als je altijd werkt vanuit één mapje waarin je loadmovies én je hoofdfilm staan en vervolgens dat hele mapje online zet werkt het altijd…

Bijdrager
    chonazz

Ik werk vanuit 1 map, het pad klopt 100% zeker! Het is een klein bestand, het heet “cv.swf”
    Misschien moet ik die idd ff veranderen naar iets anders. Alhoewel dat dat het probleem niet zou mogen zijn e.
    En, jeps ik gebruik loadmovie().
    Zal eens kijken wat de naam veranderen oplevert, ik zou het straf vinden, maar kan verder ook niets bedenken.

Bijdrager
    chonazz

Ok, thnx konijn, de naam veranderen heeft het gedaan!
    Snap niet wat er mis is met cv.swf, maar mss is het een beetje te kort ofzo…

Bedankt in iedergeval

groetjes
    Jonas

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.