5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    apollo11

Flash player reageert niet..

Hallo iedereen.
    Onlang wilde ik gaan chatten op een site.
    Normaal krijg je dan een popup venstertje van flash player die keurig vraagt of je toestemming geeft voor het gebruik van de webcam en de microphone…
    Dit is nog steeds het geval, alleen reageren de knoppen toestaan of weigeren niet meer.

De laatste flash player is geïnstalleerd en ik draai OS Lion.
    Zelf heb ik flash player al een paar keer “Uninstalled” en daarna opnieuw gedownloaded en geïnstalleerd, maar er is geen verandering.
    Heeft iemand een idee wat ik moet doen om de knoppen weer fuctioneel te krijgen, zodat ik weer kan cammen tijdens een chat?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb je topic verplaatst naar dit subforum, want jouw probleem heeft natuurlijk helemaal niets te maken met One More Thing…..

De instellingen van Flash Player moeten in Systeemvoorkeuren zo staan om jouw probleem te vermijden:

Bijdrager
    apollo11

Hallo Hansi2124,
    Zo staan mijn instellingen al maanden…
    Toch blijf ik hetzelfde probleem houden…

Bijdrager
    1984

Heb je met andere Flash sites het zelfde probleem, In je screen shot staat ” Dat je mogelijk word toegelaten ?

Bijdrager
    apollo11

in je flash player instellingen, kun je instellen dat er gevraagd word of de cam en microfoon gebruikt mag worden. Bij sites waarbij dit mogelijk is wordt dit altijd gevraagd. Alleen reageren de knoppen bij mij nu al een aantal maanden niet meer, waardoor een chat via een chatsite onmogelijk is geworden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.