7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    sam631

Flash Player installatieprobleem

Ik kom er maar niet achter wat het probleem is met mijn Mac.
    Het gaat om een MBP 2009, hij draait op OSX 10.7.4.

Het probleem is dat ik Flash Player niet kan installeren.
    Wel lukt het om de .dmg te downloaden en deze te openen, maar zodra ik op ‘installeren’ klik krijg ik geen reactie.

Als ik door het deinstallatieprogramma van Flash Player probeer te komen gebeurt hetzelfde bij de knop ‘verwijderen’.
    Ik weet zeker dat ik de goede versie van de installatie .dmg heb.
    De software van mijn Mac is helemaal up to date.
    Ik heb ook al mijn schijf hersteld via schijfhulpprogramma.

Google Chrome werkt ook niet, start wel op maar de browser blijft blanco welke url ik ook intyp.
    Firefox en Safari werken verder prima, maar ik kan bijvoorbeeld geen filmpjes meer kijken omdat ik niet de goede versie van Flash Player heb.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Bijdrager
    sam631

Probeerde een screenshot toe te voegen maar dat was mislukt. Dit is hem:
    file:///Users/sammeijer/Desktop/Schermafbeelding%202012-05-27%20om%2019.08.48.png

Moderator
    unSOUND

Aangezien wij niet op jouw harde schijf kunnen komen, moet je hem wel eerst uploaden met de Img knop van het reactie-venster…

Bijdrager
    sam631

Ok stom. Ja dat lukt dus ook niet. Knop ‘browse’ verschijnt niet als ik op de ‘Img’ knop druk. Komt waarschijnlijk ook door het Flash probleem.

Bijdrager
    1984
    sam631 op 27 mei 2012

IHet probleem is dat ik Flash Player niet kan installeren.
    Wel lukt het om de .dmg te downloaden en deze te openen, maar zodra ik op \’installeren\’ klik krijg ik geen reactie.

Heb je al jouw Browsers(Safarie, firefox ect.) wel gesloten, voordat je op de dmg klikt.?

Bijdrager
    sam631

Heb je al jouw Browsers(Safarie, firefox ect.) wel gesloten, voordat je op de dmg klikt.?

Ja!

Bijdrager
    sam631

Ik heb de oplossing gevonden. Nieuwe admin account aangemaakt en daar werkt alles gewoon op. Flash player kon ik gewoon installeren, chrome doet het weer en ik kan weer screenshots toevoegen op OMT! Had schijnbaar een corrupte account ofzo, wat dat ook mag betekenen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.