12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Flash Player auto update mogelijk?

Is automatisch update op achtergrond mogelijk bij Adobe Flash Player?
    De updates komen om de zoveel tijd uit en dan moet ik elke keer weer downloaden, uitpakken, installeren en dat op meerdere macs. Anno 2014 moet het toch op achtergrond automatisch kunnen?
    Iemand? Ik kan het in ieder geval niet vinden.

Bijdrager
    SunKeeper

Sorry, zo slim zijn ze niet bij Adobe. Nu moet je niet te veeleisend worden.

Daarnaast wil OS X (eist Apple) ook altijd je beheerderswachtwoord om dat soort installaties uit te voeren. Dat kun je echt niet omzeilen als third-party app.

Bijdrager
    tarun

Bijdrager
    GoeieDag

@Tarun: en? Hij doet dan nog steeds niks automatisch. Enkel geeft ie een waarschuwing dat je moet updaten.

Bijdrager
    Fietsbel

@ Sunkeeper: er zijn meer apps die in de achtergrond updaten zonder admin-password, zoals bijvoorbeeld Dropbox. Hoe dat werkt zou ik ook wel willen weten, ivm veiligheid, hoewel ik Adobe en Dropbox wel vertrouw..
    @ Goeiedag: bij upgrades (van 11.x naar 12.x bijvoorbeeld) krijg je waarschuwing dat je moet updaten, van 12.x naar 12.y gaat automatisch.

Bijdrager
    GoeieDag

Thx; dat had ik niet in de gaten.

Bijdrager
    SvS

Ah, dus toch bevestigd wat ik al vermoedde.
    Jammer.

@Tarun dank je, daar bekeek ik het ook al, maar dat helpt inderdaad niet. Denk dat wat Fietsbel (trring trring) wel gelijk heeft. Ik heb nooit zo opgelet bij die opvolgende cijferreeks.

Nou ja, als dit de enige is… moet alleen niet te vaak gebeuren en dat gebeurt wel naar mijn gevoel (tja 3 macs)

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb alleen het idee dat die 12-release nou niet een gigantisch nieuwe versie is.
    Aangezien de vorige versie 11.9.938.72 was, hadden ze met 11 geen getallen meer om nog verder te tellen. Daarom de 12.

Correct me if i’m wrong, ik heb allen nog nooit gezien dat ze het tweede cijfer ook meerdere characters maakten.

Bijdrager
    SvS

:lol:

Ik heb nooit een ‘wauw’-gevoel bij ieder update van Flash gehad. Geen idee wat er onder motorkap veranderd wordt, behalve dat de beveiligingslekken continu worden gedicht. Bij Apple’s updates daarentegen!;)

Bijdrager
    Fietsbel

Het zijn security-updates, waarom zou je daar een ‘wauw’gevoel bij moeten krijgen? Bij Apple security-updates verandert er ook niets aan de functionaliteit.

Bijdrager
    SvS

;) hihi nee klopt, t gaat even om de moeite nemen om alles up to date te krijgen. Het is gewoon omslachtig om dat spul te downloaden op alle macs, uitpakken, wachtwoord invoeren, safari afsluiten, wachten, safari opstarten, Adobe website sluiten. Klik klik klik en wachten… En dan weer verder. En als ik ’t eens oversla, krijgen we dat melding ook steeds weer. Ik vroeg me af of het anders kon. Nee dus.8-)

Bijdrager
    Fietsbel

Ja dus:) Die grotere updates van 10 naar 11 en van 11 naar 12 komen niet zo vaak voor hoor. Van 11 naar 12 is net uitgebracht, dat speelt nu dus.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.