6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

flash player 9

Hello,

Op een website werd ik erop attent gemaakt dat ik een verouderde versie van de flash player (8) had draaien!
    Dus maar via de link flash player 9 ( voor intel macs) maar gedowload en geinstalleerd, en opnieuw opgestart.
    Terug naar die site en terug dezelfde waarschuwing. En inderdaad, eens opgezocht en ik kon geen 9 versie vinden.

Hoe doe je dat nu ??

Alvast bedankt

Bijdrager
    Roberta

Commentaar op http://www.versiontracker.com —>

This program is good for the bin
    Version: 9.0.28.0, 2/13/2007 04:50AM PST
    koen de beer

Using Intel-Macbookpro.
    Doesn’t install at all, doesn’t work.
    Multiple installing ……… nothing.

Back to School…..please.

Bijdrager
    Johnyw

Ik lees daar:

1. Open your Users folder.
    2. Go to the folder named Shared
    3. In Shared, there is a folder titled Library (its contents will say Macromedia). This is not the main Library for OSX.
    4. I deleted that Macromedia folder, reinstalled Flash, and all is well again.

Heeft iemand dit reeds geprobeerd op die manier?

THX

Bijdrager
    Johnyw

Kijk eens, alhoewel ik weet dat Flash player 8 op mijn systeem is krijg ik steeds weer, van bepaalde sites dit te zien

Zoals eerder vermeld, Flash player 9 instaleren doet blijkbaar niets !
    Allemaal erg vervelend. Bestaat daar nu echt geen oplossing voor ?

Bijdrager
    Johnyw

Val nu om,

Heb even via de adobe site gecontroleerd welke versie er op mijn mac staat en ik krijg dit:

Word dit dan alsdusdanig niet herkend of gebruikt door de browsers, of is dit niet actief?

wie weet de oplossing ??

THX

Bijdrager
    eightmedia

als je al je flash players versies verwijderd en dan flash player terug installeert en je krijgt deze boodschap terug dan wil dit eigenlijk gewoon zeggen dat die website een slecht of verouderd flash detection script gebruikt, met andere woorden kan je hier dus niet veel aan doen behalve hopen dat die site binnenkort een update krijgt.

uninstallen kan je met deze tool: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

good luck

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.