10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    nl-x

Flash Player 6 wil niet installeren

Hoi,

Ik heb 2 vragen aan jullie allen.
    Ik heb Flash Switcher geinstalleerd. Het is een plug in voor FireFox waarmee je met een druk op de knop van de versie van Flash Player kan switchen. Ik loop tegen 2 problemen aan:

1) Iedere versie waartussen ik wil switchen dien ik te installeren. Na de installatie moet ik een bepaald bestand kopieren. Maar de versie Flash Player 6, die ik er graag bij wil krijgen, krijg ik maar niet op mijn systeem geïnstalleerd. Ik heb al de Adobe Flash UnInstaller geprobeerd. Maar ook daarna krijg ik Flash Player 6 niet geïnstalleerd. De installatie lijkt probleemloos te verlopen. Maar naderhand, geen flash mogelijk in mijn browser. Blijft aangeven dat de plug-in ontbreekt. En nee, ik bezoek ook sites waarvan ik zeker weet dat ze werken op Flash 6.
    Kan iemand mij hiermee helpen, als ie ervaring heeft.
    En zou anders iemand die WEL Flash Player 6 op de Intel Mac heeft draaien, mij willen voorzien van de bestanden Flash Player.plugin en flashplayer.xpt, dat in een van de mappen van /Libraries/Internet Plug-Ins/ moet zitten ?

2) Ik kan op de Adobe site alleen DEBUG installers vinden van Flash 9 en Flash 10
    Ik zoek ze nog van Flash 6, 7 en 8. Kan iemand mij daar mee helpen?

Bijdrager
    Pieterr
    ”nl-x”

Ik kan op de Adobe site alleen DEBUG installers vinden van Flash 9 en Flash 10
    Ik zoek ze nog van Flash 6, 7 en 8. Kan iemand mij daar mee helpen?

http://mac.oldapps.com/flash_player.php

Bijdrager
    nl-x

Dit zijn niet de DEBUG players, die je hier linkt. Ik zoek de DEBUG players.

groet,
    nl-x

Bijdrager
    Yeti

nl-x, waarom heb jij 3× dezelfde vraag gepost?

Bijdrager
    Pieterr

Hij zoekt 3 players. Als ie er nou één per topic krijgt… ;-)

Bijdrager
    nl-x

Ik was me daar niet van bewust. Sorry.
    (Had ik nog nuttige antwoorden gekregen op de andere topics dan?)

Bijdrager
    Yeti

Nee, geen nuttige antwoorden, maar het is een beetje forumvervuiling om 3× hetzelfde topic te openen, zeker als je dat ook nog 2× in hetzelfde deelforum doet. :innocent:

Bijdrager
    Pieterr
    ”nl-x”

En zou anders iemand die WEL Flash Player 6 op de Intel Mac heeft draaien, mij willen voorzien van het bestandje NPSWF32.dll, dat in een van de mappen van /users/jouw_naam/library/application support/firefox moet zitten ?

En dat gaat werken denk je, op OS X?

http://nl.maharaji.net/techassist/troubleshoot.html

Bijdrager
    nl-x

sorry jongens, ik lul uit mijn nek. Ik heb niet de .dll bestanden nodig. Dat is windows.
    Ik heb nodig: Flash Player.plugin en flashplayer.xpt van de genoemde debug versies. De bestanden kan je vinden in /Libraries/Internet Plug-Ins/

Bijdrager
    nl-x

OK, ik houd er mee op. Ik geloof dat versies onder Flash 9 gewoon niet voor Intel Macs bedoeld zijn.

Volgende vraag: wie kan mij helpen aan Flash 9,0,124,0 DEBUG ?
    (Ik kan alleen nog maar 9,0,124 non-debug vinden.)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.