12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Logan Legend

Flash Player

Hallo,
    Ik ben zojuist klaar met het bekijken van GP Formule 1 Brasil op de volgende site:

http://www.keepsporthonest.com/match/1052

In de begin van de stream kreeg ik een balkje waarop stond Safari Plugin Flash Player. Ik heb erop geklikt en dan begon de streaming.
    Nu zie ik dat in mijn systeemvoorkeuren een tab is ontstaan met de naam Flash Player. Zodra ik erop klik, krijg ik bovenaan tabs met
    Opslag, camera en microfoon, afspelen, geavanceerd.

Onder de tab opslag is vermeld lokale opslaginstellingen, daaronder heb ik 3 mogelijkheden
    1 toestaan dat sites nieuwe informatie op deze computer opslaan
    2 mij vragen voordat nieuwe site informatie op deze computer opslag
    3 alle site blokkeren zodat er geen nieuwe informatie op deze computer opgeslagen wordt.

Eerst stond het op de eerste optie, vervolgens heb ik de tweede geselecteerd.
    maar nu is mijn vraag is dit wel veilig? Aangezien dat het niet van Adobe.nl komt!
    En heb ik dit wel nodig? of moet ik dit verwijderen?

Bijdrager
    tarun

Volgens mij geen kwestie van veilig. Meer de vraag of je voldoende ruimte hebt om lokaal op te slaan.

Bijdrager
    Logan Legend
    tarun op 09 november 2014

Volgens mij geen kwestie van veilig. Meer de vraag of je voldoende ruimte hebt om lokaal op te slaan.

Hoe bedoel je?

Bijdrager
    tarun

Boven de instelling staat uitleg:

Als je geen opslag toestaat dan zullen bepaalde spellen niet werken. Ook als je een filmpje nog een keer wilt bekijken zal je het opnieuw moeten downloaden omdat je het niet hebt opgeslagen. Dat gaat vooral om opslagmogelijkheden en niet zozeer om veiligheid.

Flash Player is het laatste jaar overigens veel veiliger geworden. Dat was ook hard nodig trouwens.

Bijdrager
    Logan Legend

Ik vroeg over de veiligheid vanwege dat het gedwanload is van een andere site dan adobe zelf?

Het opslaan van data zal geen probleem zijn, ik heb in mijn mbp een harddisk van 256 gb
    Maar ik hoeft niet dat er veel data betreft de flash player op mijn computer wordt opgeslagen.
    Want ik gebruik het heel weinig.

Bijdrager
    tarun

Als het bij jou zo goed werkt laat je de instelling zo staan. Veiligheid is geen probleem. Je hebt het immers al gedownload en bekeken. Je slaat alleen niets op waardoor het trager kan werken.

Bijdrager
    Logan Legend

Dus het is veilig niet dat ik straks last krijg van error, malware, virus enz.

Bijdrager
    Logan Legend
    tarun op 10 november 2014

Als het bij jou zo goed werkt laat je de instelling zo staan. Veiligheid is geen probleem. Je hebt het immers al gedownload en bekeken. Je slaat alleen niets op waardoor het trager kan werken.

met wat gaat het trager werken?

Bijdrager
    tarun

Filmpjes opnieuw bekijken. Sommige spellen. Nogmaals, als jij dat niet gebruikt en alles werkt goed gewoon zo laten.

Bijdrager
    Logan Legend

Ik speel geen spellen, kijk heeel weinig film.
    Wat ik wel veel doe op mijn mbp is logic pro, mijn waarde van race auto aflezen en internetten voor mijn werk en meer niet.

Alles werkt naar behoren, dus ik zal je advies volgen. Sorry voor het overbodige zorgen maken.
    Maar ik wil geen kwaardige bestanden op mijn nieuwe macbook pro mid 2014

Bijdrager
    tarun

Als dat je zorg is dan kan ik je adviseren om AdwareMedic van The Safe Mac te downloaden en wekelijks te draaien. Dit verwijdert alle bekende malware voor OS X.

Bijdrager
    Logan Legend

Bedankt ik zou AdwareMadic onthouden, ik heb het in mijn fav opgeslagen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.