5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    FRANKSLUIS

Flash Player

Flash Player heeft altijd goed gewerkt. Op de een of andere manier is de werking verstoord. Volgens de controle is de laatste versie ge├»nstalleerd.Maar ik kan geen films afspelen, geen YouTube, geen andere filmpjes etc… Heb al verwijderd en opnieuw ge├»nstalleerd, maar geen resultaat. Vraag: Wat moet ik (laten?) doen om het weer goed te laten werken. [Ik werk met MacBook Air, Augustus 2013].

Bijdrager
    mowat

Er is onlangs een probleem geweest met de macs die van 12.0.0.77 geupdated waren naar 13.0.0.082. Die vertoonden de problemen die je opnoemde. De enige oplossing was om de Adobe uninstaller te installeren en de nieuwe versie daarmee te verwijderen en vervolgens de oude genoemde versie weer te installeren. Dan werkte alles weer.Ik weet natuurlijk niet met welke versie jij werkt maar die problemen zijn dus vrijwel zker te wijten aan Adobe flash.

Bijdrager
    menu

De problemen met de flash update waren met oudere macs, dus misschien is er hier iets anders aan de hand. Heb je al ge herstart? Probeer eens met schijfhulpprogramma permissies te herstellen. Heb je al een andere browser geprobeerd?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb ook de laatste versie (dat is 13.0.0.206) en op mijn late 2009 iMac geen enkel probleem. Het ligt dus eerder aan een instelling of corrupte data dan aan de player versie.

Bijdrager
    FRANKSLUIS

Bij mij ook de laatste versie (13.0.0.206) maar werkt dus niet. En wat nu??? Ik heb het al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar geen effect. Het werkt dus gewoon niet. En aan de instellingen is volgens mij niets gewijzigd en van corrupte???? data weet ik niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.