20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    icecream

Flash plaatjes

Weet iemand hoe je flash plaatjes van een website kan opslaan?

Bijdrager
    sally

Een screenshot: apple-shift-4 (slepen en loslaten)
    Of als je in het activiteiten overzicht van Safari het betreffende bestand .swf kan lokaliseren.
    Die regel selecteren en met alt-dubbelklik downloaden.
    Dat kan eventueel zelfs een filmpje opleveren.

Bijdrager
    Ankramia

of even het Programmaatke SiteSucker zoeken Link zoeken in het brondocument van de Flash Animatie. link copieeren en plakken in sitesucker. zo kan je hele site en ringtones van het net afhalen:P

Bijdrager
    icecream

Ok bedankt voor de info:)

Bijdrager
    icecream

En weet iemand mischien hoe ik dit doe op een Windows PC?

Bijdrager
    klaus

prtscr knop op je toetsenbord, ofwel alt+prtscr (enkel actieve venster).

Je zult dan wel nog moeten croppen in een beeldbewerkingsprogramma, aangezien je uw volledige venster of bureaublad zult krijgen, en niet enkel de flash.

Bijdrager
    icecream

Das wel jammer maar bedankt in ieder geval:)

Bijdrager
    icecream

Weet iemand mischien nog hoe ik ze gewoon heel kan kopieren?

Bijdrager
    Sietse_

Ja hoor:)

Als je de website in firefox opent klik je ergens met je rechter muisknop (niet op het flash gedeelte). Klik je vervolgens op “Pagina-info” en kies dan het tabblad “Media”

Daar moet het flashbestand tussenstaan. Deze kun je dan weer met de knop ‘opslaan als’ opslaan.

Bijdrager
    icecream

Ok bedankt en met Internet Explorer?

Bijdrager
    hansenonline

is dit een mac of windows forum? na de laatste lekken in internet exploder is het toch echt raadzaam om een andere browser te gebruiken. vanwege de te nauwe verbondenheid met het besturing systeem kan je te gemakkelijk kwaad doen aan je computer via i.e..

Bijdrager
    icecream

Ik heb nu FireFox gedownload en wat je zegt bij Media daar kan ik wel sommige plaatjes opslaan maar ik bedoel echt de flash plaatjes zelf dus die je alleen kan zien met Flash.

Bijdrager
    Vleer

Om de vector bestanden eruit te krijgen moet je een SWF decompiler gebruiken.

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”hansenonline”

is dit een mac of windows forum? ….

Ik wou hier ook al op wijzen.

Bijdrager
    icecream
    ”Vleer”

Om de vector bestanden eruit te krijgen moet je een SWF decompiler gebruiken.

Ok bedankt.

Bijdrager
    icecream
    ”iPod
    ”hansenonline”

is dit een mac of windows forum? ….

Ik wou hier ook al op wijzen.

Ik zit nu toevallig op een Windows ragbak vandaar.

Bijdrager
    icecream

Weet iemand ook toevallig hoe ik van SWF dan een JPG of GIF kan maken?

Bijdrager
    MacBeer

Als je de beelden met een de-compiler hebt kunnen isoleren dan kun je ze met een programma als Photoshop (Elements) of een ander fotobewerkingsprogramma omzetten naar ieder formaat dat jij wil.

Echter, je bent veel beter uit door gewoon een screenshotje te maken van het scherm De kwaliteit van het plaatje zelf in de de-compiler zal niet beter zijn dat het plaatje in het screenshot.

Bijdrager
    macmickey2

En bedenk de volgende x eerst wat je precies wilt weten voordat je een vaag topic opent met daarin verschillende vragen verstopt, dat maakt het zoeken straks makkelijker. Ben het Bj√∂rn eens dat je beter schermafbeeldingen kan gebruiken. Tenzij je alles in vector nodig hebt. Dan zal je het zelf moeten maken…

Bijdrager
    icecream

Ok bedankt.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.