7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

Flash op de iPad

Gaat het dan toch nog gebeuren? Flash op de iPad. Met SmokeScreen.

EDIT: Oeps. Stond blijkbaar zondag al op http://www.iphoneclub.nl/74537/smokescreen-maakt-flash-content-zichtbaar-op-de-iphone/

Smokescreen demo: a Flash player in JavaScript. Chris Smoak’s Smokescreen, “a Flash player written in JavaScript”, is an incredible piece of work. It runs entirely in the browser, reads in SWF binaries, unzips them (in native JS), extracts images and embedded audio and turns them in to base64 encoded data:uris, then stitches the vector graphics back together as animated SVG.

Bijdrager
    wjend

Had ik idd gelezen op iPhoneclub (aanrader in de App Store, helemaal gratis). Ik vind dit geen probleem hoor, want het stond ook niet op OMT en niet iedereen volgt iPhoneclub.

Ik vind Flash op elke Apple device (dus ook iPhone en iPod touch) niet nodig, omdat ik de invoering van HTML5 een goed idee vind, het heeft een veel stabielere basis, en gebruikt minder stroom. Ook merk ik dat als ik eens met een HTC speel, banners nog wel werken, maar Flash-games werken gewoon niet goed. Ook merk ik dat van heel veel YouTube filmpjes een H.264-versie is.

Bijdrager
    rdesign

Sjezus, schrok me rot van die Spain advertentie, opeens keihard geluid uit mn speakers. :ftim:

Ontopic: Ik ben het met wandersiemers eens. Flash is nergens voor nodig. YouTube werkt gewoon op het iPhone OS, en voor de rest heb je van Flash alleen maar last. (met name de banners hier op OMT.. xD)

Bijdrager
    syltheboy

Haha, die irritante reclame is inderdaad een groot nadeel van flash. Maar ja, ik vind het bijvoorbeeld jammer dat er geen iSketch erop kan worden gespeeld. Waarom komt er niet een die speciaal geschikt is voor iPads?

Ik weet dat ze al iets hebben, maar dit werkt naar mijn idee toch niet echt lekker (op m’n iPod touch dan). Over hoe het op de iPad zal gaan kan ik natuurlijk niet oordelen.

Bijdrager
    MichMich

Als je dit soort dingen weet te programmeren ben je simpelweg een held.

Bijdrager
    prullenbak

held
    Uitspraak: h?lt de -woord (mannelijk) helden Zelfst. Naamw. iemand die iets gevaarlijks doet wat goed afloopt.

:slant:

;):P

Bijdrager
    Pieterr
    MichMich

Als je dit soort dingen weet te programmeren ben je simpelweg een held.

Mee eens! Mijn vorige held was degene die het spelletje Sokoban heeft geprogrammeerd in de Unix stream editor ‘sed’.:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.