9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sjonnie

Flash nodig voor OMT?

Heb vanochtend flash maar eens helemaal verwijderd van mijn iMac, gezien de berichtgeving op diverse nieuwssites over het zoveelste beveiligingsprobleem met deze software.
    Tot mijn spijt kwam ik erachter dat ik, zonder flash, via de knoppen op de voorpagina niet meer bij het forum kan komen en dat de zoekfunctie dan ook meteen niet meer werkt.

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Welke browser heb je daar last van (ben zelf geen crew van OMT, maar wel veel ervaring met websites) Het menu gebruikt Javascript zeer ws. Kijk even of die aan staat in je browser, alle advertenties op OMT lijken wel flash te zijn, dat kan evt ook het probleem geven. En trouwens, er is, zeker met Mac, meer te doen rondom Java dan over Flash, weet niet of flash problemen gaat op leveren, misschien een kans van 0,0001%

Bijdrager
    sjonnie

Ik gebruik Safari en heb geen onderscheid gemaakt tussen Java en Flash, je hebt gelijk.

Bijdrager
    TheBigZ

Op de iPad (zonder Flash) werken de knoppen van de OMT website.

Bijdrager
    louke1968

Op mijn iMac en MacBook Pro (zonder flash) werken de knoppen van OMT ook onder safari. Voor flash gebruik ik de Chrome web browser.

Bijdrager
    SunKeeper

Om een afbeelding vanaf je harde schijf te uploaden is Flash nodig.

Verder zou alles normaal moeten werken, aangezien dat op iOS-apparaten ook zo is.

Bijdrager
    bechris60

Voor de mensen die in de war zijn hij had ook Java uitgezet en dat heb je nodig voor omt.

Bijdrager
    michiel112

Niet alleen Java, maar ook Javascript. Javascript heb je nodig voor OMT en vele andere sites. Om het voor iedereen nog verwarrender te maken

Bijdrager
    SunKeeper

Je kunt ook alle apparaten de deur uitgooien en je vervolgens afvragen waarom OMT niet werkt.:sarcastic:

Dat ergens een beveiligingslekje in zit wil niet zeggen dat je het dan meteen tot de grond toe uit moet schakelen. Als het een goed lek is zou het toch automatisch weer ingeschakeld worden om van het lek gebruik te maken.:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.